Wirtualny komplet Olympique Lyon
Olympique Lyon zaprezentowała czwarty komplet meczowy na sezon 2020-2021. Stroje przygotowane przez markę Adidas dostępne są jednak tylko wirtualnie w grze wideo FIFA 21 od EA SPORTS.
Kilka miesięcy temu podczas głosowania kibice klubu mogli wybrać odpowiedni komplet z czterech różnych projektów. Wybrano komplet „Rio”, na którym znajduje się czerwono-niebieski wzór związany z klubowym lwem, całość ma uczcić szczególne relacje między Brazylijczykami a klubem.
– „Takie podejście wzmacnia naszą pozycję jako przyszłościowo myślącej marki sportowej” – wyjaśnia Sylvain Bouchès, dyrektor ds. Marketingu w adidas France, w komunikacie prasowym. – „Olympique Lyon jest głównym partnerem i sojusznikiem, z którym podzielamy wartości innowacji i wydajności. Z przyjemnością prezentujemy czwartą cyfrową koszulkę, wykonaną we współpracy ze kibicami Olympique Lyonnais, ale także dzięki EA SPORTS, która zrealizowała projekt. Poprzez koszulkę czcimy sport, ale przede wszystkim świetną współpracę. „
– „oszulka ma pióropusz piór w nawiązaniu do corocznego karnawału w RIO, rodzinnym mieście Bruno Guimaraesa, pomocnika Olympique Lyon. Lew, symbol Olympique Lyon, jest ukryty między logo Adidas a herbem klubu. Ta symbioza między Brazylią a Lyonem umożliwia uzyskanie wyjątkowej koszulki, dostępnej wyłącznie w trybie w FIFA 21 ”– dodał w komunikacie prasowym.
Adidas w przeszłości realizował podobne inicjatyw z Realem Madryt, Manchesterem United, Juventusem i FC Bayern Monachium w FIFA 18, a następnie w FIFA 19 .