Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Wiemy komu kibicuje Nawałka

Selekcjoner jak zapowiadano to bohater najnowszej kampanii sieci marketów budowlanych Leroy Merlin.

Wizerunek Adama Nawałki od kilku tygodniu przedstawiany był na billboardach oraz w internetowym spocie. Cała akcja koncentrowała się wokół hasła „Komu kibicuje Nawałka?”, nie wiadomo jednak było nic więcej. Jak przypuszczano selekcjoner kibicuje Leroy Merlin i „Bochaterom Domów”

Działania Leroy Merlin i Adama Nawałki związane są w wydarzeniem jakie organizuje marka w Polsce. Od 4 listopada ruszają Dni Bohatera Domu. Każdy z 53 sklepów siecie przygotował specjalny program i wiele atrakcji dla swoich gości: konkursy z nagrodami, prezentacje, licytacje, niespodzianki dla dorosłych i dla dzieci oraz wyjątkowe oferty i promocje cenowe. Wszystko w niecodziennej aranżacji przygotowanej specjalnie na tę okazję. Event z powodu nawiązania współpracy z Reprezentacją Polski będzie miał bardzo piłkarski charakter.

-„Dni Bohatera Domu obchodzimy już od dwudziestu lat. Te listopadowe dni stały się naszą tradycją – świętem naszych pracowników, dostawców i klientów, którzy kochają swoje domy i pragną mieszkać wygodniej i ładniej. Nazwa wydarzenia jest nieprzypadkowa, bo to przecież nasi klienci są bohaterami swoich domów, a my wszyscy w Leroy Merlin staramy się ich wspierać na każdym etapie budowy, modernizacji, wyposażenia czy dekoracji domu i ogrodu.” – wyjaśnia Krzysztof Kordulewski, Prezes Zarządu Leroy Merlin Polska. -„Tegoroczne Dni Bohatera Domu odbywają się w myśl idei ‘jesteśmy jedną drużyną’, ponieważ działamy na rzecz poprawy warunków życia nas wszystkich i jesteśmy ważnym elementem lokalnych społeczności. Z naszymi klientami łączy nas pasja, zaangażowanie, ciężka praca i emocje oraz miłość do piłki nożnej i wsparcie dla Polskiej Drużyny Narodowej, której jesteśmy oficjalnym sponsorem, w drodze do sukcesów.”

Źródło: Leroy Merlin

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›