Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Wedel z projektem e-sportowym

E.Wedel rusza z projektem Wedel Up! W ramach działań firma dołączyła do grona wystawców podczas finałów Intel Extreme Masters Katowice 2018 oraz nawiązała współpracę z popularnymi gamerami. Wśród nich znaleźli się Kaluch, Dealereq, PLKD oraz RoxMb.

Niegdyś dyskredytowany jako „zabawa dla dzieciaków” gaming dziś stał się poważną rozrywką oraz nową, coraz popularniejszą gałęzią sportu. Wydarzenia esportowe przyciągają setki tysięcy uczestników, a szaleńczo rosnąca popularność kanałów gamingowych w Internecie uczyniły z tej dziedziny poważny biznes. Także tutaj E.Wedel będzie przywracać dziecięcą radość. Projekt Wedel Up! swoją oficjalną inaugurację będzie miał podczas jednego z największych wydarzeń esportowych na świecie – Intel Extreme Masters Katowice 2018 – które w zeszłym roku przyciągnęło ponad 170 000 gości i miliony widzów. W tym roku E.Wedel dołącza do wystawców IEM Expo z własną gamingową strefą podczas finałów 2-4 marca br.

W strefie Wedel Up! nie zabraknie mnóstwa czekoladowych atrakcji, jak np. wielka czekoladowa rzeźba, którą uczestnicy wydarzenia będą mogli wspólnie zjeść czy zestawy słodkości dla każdego gracza. Tym, co będzie wyróżniało stanowisko marki, to zupełnie inne podejście do grania. Dla uczestników IEM Wedel przygotował strefę z trzema grami (CS:GO, Pro Evolution Soccer, Project CARS 2), do każdej proponując nietypowe zasady. W rozgrywkach nie będzie wygranych, liczyć się będzie dobra zabawa i dziecięca radość z niej czerpana.

– “Projekt Wedel Up! oraz uczestnictwo Wedla w IEM wpisują się w nową platformę komunikacyjną marki – mówi Magdalena Kołodziejska, rzecznik prasowy marki E.Wedel – Rosnąca ranga esportu przechyla szalę na stronę rywalizacji, odciągając uczestników od czystej radości z grania. Na stoisku Wedel Up! zagramy inaczej. Będziemy budzić dziecięcą radość w graczach i przypominać, że sportowa rywalizacja jest istotna, ale dobra zabawa i czerpanie radości są najważniejsze” – dodaje Magdalena Kołodziejska.

W budzeniu dziecięcej radości na IEM Katowice Wedla wesprą popularni gamerzy. Należą do nich dwaj gracze Minecraft – Dealereq i RoxMb; gracz GTA – Kaluch; oraz najbardziej popularny gracz FIFA – PLKD. Wspólnie z internetowymi twórcami Wedel zorganizował również konkurs, w którym do wygrania jest 12 karnetów na IEM 2018.

Były chrupki teraz czas na esportową czekoladę! Wedel wspiera świat gamingu

Źródło: Wedel UP

 

 

 

Najnowsze

Energa zwiększa wsparcie dla ampfutbolistów

Energa z Grupy ORLEN przedłużyła o trzy lata umowę o współpracy z Reprezentacją Polski dla piłkarzy grających w Amp Futbol Polska ...

Całość ›

Gala Heraklesy 2020 z transmisją w Polsacie Sport Extra

Już 13 lutego rozdane zostaną Heraklesy, najważniejsze nagrody branży mieszanych sztuk walki w Polsce Transmisję z tego wydarzenia ...

Całość ›
Raporty

Lech ponownie najbardziej medialny

Lech Poznań trzeci miesiąc z rzędu był najbardziej medialnym klubem piłkarskiej PKO BP Ekstraklasy W grudniu „Kolejorzowi” po ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.