Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Vive bez Łomży w nazwie

Od nowego roku kalendarzowego firma Van Pur nie będzie sponsorem tytularnym Vive Kielce. Informację podczas specjalnie zwołanej konferencji prasowej ogłosił Bertus Servaas, prezes KS Vive Handball Kielce S.A.

-„Dołożymy wszelkich starań, aby utrzymać Klub na europejskim poziomie w kolejnych sezonach. Przed nami szereg wyzwań, ale nie poddamy się w staraniach o zabezpieczenie przyszłości naszej drużyny” – mówi Bertus Servaas. I dodał: – „Dostaliśmy tę informację kilka tygodni temu. Zostało podpisane porozumienie o rozwiązaniu umowy. Od 1 stycznia 2023 roku Łomży nie będzie w nazwie klubu. Gdyby teraz znalazł się sponsor, to wszedłby do nazwy klubu już następnego dnia” – dodał prezes.

Tym samym oficjalnie poinformowano o zakończeniu sponsoringu przez markę Łomża z końcem roku kalendarzowego. Współpraca z firmą Van Pur trwała ponad dwa lata – od sierpnia 2020 roku.

– „Relacje od początku układały się wzorowo, jednak sytuacja ekonomiczna zmusiła naszego partnera do podjęcia decyzji o zaprzestaniu sponsorowania Klubu. Staramy się zrozumieć położenie firmy Van Pur i dlatego rozstajemy się ze wzajemnym życzliwością i wdzięcznością za dotychczasowe zaangażowanie oraz za decyzję o sponsoringu podjętą w trudnym czasie pandemii” – dodaje Prezes KS Vive Handball Kielce S.A.

W ostatnich tygodniach Klub mocno zintensyfikował poszukiwania nowego sponsora tytularnego. Warto podkreślić, że we wrześniu wskaźniki marketingowe dotyczące Klubu i dwóch głównych sponsorów osiągnęły świetne rezultaty. Klub stanowi unikatowy w skali kraju nośnik marketingowy, który może z powodzeniem zwiększyć rozpoznawalność wielu marek i firm zarówno w Polsce, jak i w Europie.

Liczby KS Vive Handball Kielce:

  • wskaźnik event impressions na poziomie 715 mln – wskaźnik ten obrazuje zetknięcie pojedynczych osób z logotypami sponsorów Klubu w minionym sezonie sportowym 2021/22; to jeden z najwyższych wyników w tej kategorii ze wszystkich polskich klubów sportowych,
  • 7 223 828 zł – ekwiwalent reklamowy marki Łomża za wrzesień 2022 roku,
  • Oglądalność finału EHF Ligi Mistrzów w czerwcu 2022 roku pomiędzy Łomżą Vive Kielce a FC Barceloną: 28 mln widzów w Europie, 1 mln widzów w Polsce.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›