Vive bez Łomży w nazwie
Od nowego roku kalendarzowego firma Van Pur nie będzie sponsorem tytularnym Vive Kielce. Informację podczas specjalnie zwołanej konferencji prasowej ogłosił Bertus Servaas, prezes KS Vive Handball Kielce S.A.
-„Dołożymy wszelkich starań, aby utrzymać Klub na europejskim poziomie w kolejnych sezonach. Przed nami szereg wyzwań, ale nie poddamy się w staraniach o zabezpieczenie przyszłości naszej drużyny” – mówi Bertus Servaas. I dodał: – „Dostaliśmy tę informację kilka tygodni temu. Zostało podpisane porozumienie o rozwiązaniu umowy. Od 1 stycznia 2023 roku Łomży nie będzie w nazwie klubu. Gdyby teraz znalazł się sponsor, to wszedłby do nazwy klubu już następnego dnia” – dodał prezes.
Tym samym oficjalnie poinformowano o zakończeniu sponsoringu przez markę Łomża z końcem roku kalendarzowego. Współpraca z firmą Van Pur trwała ponad dwa lata – od sierpnia 2020 roku.
– „Relacje od początku układały się wzorowo, jednak sytuacja ekonomiczna zmusiła naszego partnera do podjęcia decyzji o zaprzestaniu sponsorowania Klubu. Staramy się zrozumieć położenie firmy Van Pur i dlatego rozstajemy się ze wzajemnym życzliwością i wdzięcznością za dotychczasowe zaangażowanie oraz za decyzję o sponsoringu podjętą w trudnym czasie pandemii” – dodaje Prezes KS Vive Handball Kielce S.A.
W ostatnich tygodniach Klub mocno zintensyfikował poszukiwania nowego sponsora tytularnego. Warto podkreślić, że we wrześniu wskaźniki marketingowe dotyczące Klubu i dwóch głównych sponsorów osiągnęły świetne rezultaty. Klub stanowi unikatowy w skali kraju nośnik marketingowy, który może z powodzeniem zwiększyć rozpoznawalność wielu marek i firm zarówno w Polsce, jak i w Europie.
Liczby KS Vive Handball Kielce:
- wskaźnik event impressions na poziomie 715 mln – wskaźnik ten obrazuje zetknięcie pojedynczych osób z logotypami sponsorów Klubu w minionym sezonie sportowym 2021/22; to jeden z najwyższych wyników w tej kategorii ze wszystkich polskich klubów sportowych,
- 7 223 828 zł – ekwiwalent reklamowy marki Łomża za wrzesień 2022 roku,
- Oglądalność finału EHF Ligi Mistrzów w czerwcu 2022 roku pomiędzy Łomżą Vive Kielce a FC Barceloną: 28 mln widzów w Europie, 1 mln widzów w Polsce.