Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Tyskie – najlepsze w naszej historii

Marka piwa Tyskie należąca do Kompanii Piwowarskiej od dłuższego czasu jest sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego, właśnie ruszyła z kolejnymi działania promocyjnymi przed Igrzyskami Olimpijskimi.
Już w marcu zapoczątkowano promowanie piwa z wykorzystaniem motywu starodawnych wojsk austryjacko-węgierskim oraz hasłem “Tyskie – najlepsze w naszej historii”. Kampania promocyjna nasiliła się szczególnie w trakcie Euro 2016. W tym okresie dwaj z żołnierzy Mazur i Mecenas nakłaniali do wznoszenia toastu za polskich piłkarzy. Kibiców określano natomiast najlepszymi w historii. Tym razem w związku z Igrzyskami Olimpijskimi Tyski również namawia do wypicia piwa za naszych zawodników. Kampania obejmuje reklamę outdoorową, internetową. W sklepach można również kupić specjalne opakowania piwa z przykładowymi toastami.

Źródło: Tyskie

Najnowsze

Janicki nowym Prezesem Pierwszej Ligi Piłkarskiej

Na Walnym Zgromadzeniu, które było reprezentowane przez 18 klubów w siedzibie Polskiego Związku Piłki Nożnej, wybrano nowego prezesa ...

Całość ›

Firma PENALTY nowym sponsorem technicznym Radomiaka

Brazylijska firma Penalty będzie sponsorem technicznym Radomiaka co najmniej przez dwa najbliższe sezony Na specjalnie zwołanej ...

Całość ›

Legia najlepsza w mediach, Piątek przed Lewandowskim

W czerwcu - najmniej medialnym miesiącu dla klubów PKO Bank Polski Ekstraklasy - to Legia Warszawa ponownie znalazła się na szczycie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›