fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Tyskie – najlepsze w naszej historii

Marka piwa Tyskie należąca do Kompanii Piwowarskiej od dłuższego czasu jest sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego, właśnie ruszyła z kolejnymi działania promocyjnymi przed Igrzyskami Olimpijskimi.
Już w marcu zapoczątkowano promowanie piwa z wykorzystaniem motywu starodawnych wojsk austryjacko-węgierskim oraz hasłem “Tyskie – najlepsze w naszej historii”. Kampania promocyjna nasiliła się szczególnie w trakcie Euro 2016. W tym okresie dwaj z żołnierzy Mazur i Mecenas nakłaniali do wznoszenia toastu za polskich piłkarzy. Kibiców określano natomiast najlepszymi w historii. Tym razem w związku z Igrzyskami Olimpijskimi Tyski również namawia do wypicia piwa za naszych zawodników. Kampania obejmuje reklamę outdoorową, internetową. W sklepach można również kupić specjalne opakowania piwa z przykładowymi toastami.

Źródło: Tyskie

Najnowsze

STS z Asseco Resovią Rzeszów przez kolejne dwa lata

Polski bukmacher, marka STS przedłużyła umowę z Asseco Resovią Rzeszów, współpraca potrwa minimum dwa lata STS – największy ...

Całość ›
Raporty

Legia na czele od początku sezonu

Na przestrzeni lipca, kolejny miesiąc z rzędu, to Legia była najbardziej medialnym klubem Ekstraklasy – wynika z analizy ...

Całość ›

Eurolocum.pl nowym sponsorem klubu

Oficjalnym sponsorem PGE VIVE Kielce została firma Eurolocumpl zajmująca się doradztwem w obrocie nieruchomościami Logotyp firmy w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

STS z Asseco Resovią Rzeszów przez kolejne dwa lata.
#sponsoringsport #assecoresoviarzeszow #siatkowka https://t.co/3ZWJ6dWxp3

Legia na czele medialności już od początku.
#sponsoringsport #legiawarszawa #medialnosc https://t.co/pFlruFVJyf