Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

TS Wisła ma nowego Prezesa

Towarzystwo Sportowe wybrało na stanowisko Prezesa Marzenę Sarapatę, Prezes piłkarskiej Wisły.

Głosowanie odbyło się podczas Walnego Zgromadzenia w Hali TS Wisła. Wzięły w nim udział 73 osoby – z czego jedynie 4 były przeciwko temu, aby to właśnie Marzena Sarapata zasiadła w fotelu prezesa Towarzystwa Sportowego.

Nowa zwierzchniczka Stowarzyszenia nie kryła wzruszenia, ale jednocześnie była niezwykle szczęśliwa z nowych wyzwań. – „Bardzo się cieszę, że zaufali mi kibice. W końcu to oni są najpotężniejszym sponsorem klubu i to dla nich działamy” – mówi nowo wybrana prezes.

Marzena Sarapata ma już gotowy plan działania i jedno marzenie. – „Chciałabym – i zrobię wszystko – żebyśmy tworzyli jedną Wisłą. Naprawdę będę zmierzała do tego, żeby nie było konfliktów, podziałów i do tego, aby wszystkie działania służyły budowaniu jednej wielkiej Wisły”.

Warto również zaznaczyć, że kibice koszykówki nie muszą obawiać się o przyszłość klubu – zmiana z pewnością nie będzie negatywna. – „Możemy być spokojni o koszykówkę. Spotkaliśmy się w zeszłym tygodniu z głównym sponsorem – firmą Can-Pack – i mogę zapewnić, że nic tu się nie zmieni, a może będzie jeszcze lepiej. Oczywiście będzie powołana osoba, która będzie odpowiedzialna wyłącznie za koszykówkę”.

Ważne jednak, żeby już teraz przygotować odpowiedni plan. Prezes Ludwik Miętta-Mikołajewicz przekonywał na Walnym Zgromadzeniu, że ważny jest spójny plan strategiczny. Nowa prezes w pełni się z tym zgadza i przyznaje, że do tej pory trochę brakowało dokładnego schematu, czy metodyki. – „Warto przyjrzeć się wszystkim sekcjom i te, które mają potencjał, trzeba wesprzeć jeszcze mocniej. Musimy na to jednak spojrzeć od podszewki – zastanowić się nad każdym detalem. Za tym kryją się też różne czynniki ekonomiczne” – podkreśla nowa „szefowa wspólnej Wisły”.

A jak Marzena Sarapata zamierza dzielić pracę w obu podmiotach? W końcu to niełatwe zadanie, które wymaga dużego zaangażowania. – „Jeżeli mówimy o wielkiej Wiśle, to będzie to po prostu praca dla Wisły. Nie chciałabym tego dzielić, ponieważ nauczyłam się już, że czas w sporcie to pojęcie względne”.

Biuro Prasowe Wisły Kraków SA

Najnowsze

Polska Federacja Fitness kolejny raz w Sejmie

23 października, w Sali Kolumnowej Sejmu RP odbyła się konferencja branży fitness oraz pływalni Zaprezentowano postulaty ...

Całość ›

Warta chce stworzyć „Strefę Ogródek” w ramach Poznańskiego Budżetu Obywatelskiego

Warta Poznań chce stworzyć „Strefę Ogródek”, w której będzie czas na relaks, rekreację i rozrywkę #WARTOwesprzeć ten projekt, ...

Całość ›
Porady

Jak znaleźć sponsora – cechy dobrej oferty sponsorskiej

W procesie poszukiwania sponsora zadbaliśmy już o swoją medialność, budowę swojej marki oraz wiemy dlaczego oferta sponsorska jest ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Polska Federacja Fitness kolejny raz w Sejmie.

#sponsoringsport #fitness #pff https://sponsoringsport.pl/polska-federacja-fitness-kolejny-raz-w-sejmie/

Warta chce stworzyć „Strefę Ogródek” w ramach Poznańskiego Budżetu Obywatelskiego.

#sponsoringsport #pilkanozna #wartapoznan https://sponsoringsport.pl/warta-chce-stworzyc-strefe-ogrodek-w-ramach-poznanskiego-budzetu-obywatelskiego/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.