fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Szczecin rozpoczyna poszukiwania wykonawcy obiektu dla Pogoni

Szczecin umieścił informację o zamówieniu na stworzenie obiektu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.

Informacja o przetargu została ogłoszona w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej. Potencjalni wykonawcy mogą już zapoznać się z pełną treścią zamówienia. Przez najbliższy czas będą mogli analizować zamówienie, a także składać zapytania i zgłaszać błędy do zamawiającego, którym jest Gmina Miasto Szczecin.

Wszystkie informacje o przetargu zamieszczone są już na stronie www.stadion.szczecin.pl. Zamówienie zgłoszone zostało pod nazwą „Budowa Centrum Szkolenia Dzieci i Młodzieży wraz z przebudową i rozbudową Stadionu Miejskiego im. Floriana Krygiera w Szczecinie, boisk piłkarskich oraz infrastruktury towarzyszącej”.

W informacji poznajemy m.in. szczegółowy opis zamówienia, obejmującego zaprojektowanie i wybudowanie:
– Centrum Szkolenia Dzieci i Młodzieży z kompleksem 6 boisk, dedykowanym budynkiem oraz infrastrukturą
– Stadionu Miejskiego z całą niezbędną infrastrukturą
– Dodatkowej infrastruktury, obejmującej parkingi, drogi dojazdowe, sieć chodników oraz innych obiektów budowlanych

Dowiadujemy się też, jakie kryteria i o jakiej wadze decydować będą przy dokonywaniu ocen oferty, a także, jakie są warunki wzięcia udziału w przetargu.

Oferty potencjalnych wykonawców zostaną otwarte 9 sierpnia o g. 12.15 w siedzibie spółki Inwestycje Miejskie Stadion.

Najnowsze

PGNiG Superligi zmienia formułę i system wyłanianie Mistrza

W sezonie 2018/2019 PGNiG Superliga zagra w zmienionej formule Dwie tabele w rundzie zasadniczej zamieni jedna zbiorcza Następnie ...

Całość ›

Ekstraklasa z nowym kontraktem z LOTTO i PKO Bankiem Polskim

Ekstraklasa rozpoczyna trzyletnią współpracę z dwoma markami należącymi do największych firm w Polsce: Totalizatora Sportowego i PKO ...

Całość ›

Dwa miliony widzów obejrzało mecz Legia – Cork w TVP

Wtorkowy, zwycięski mecz rewanżowy I rundy eliminacji Ligi Mistrzów UEFA pomiędzy Legią Warszawa a Cork City FC, okazał się hitem ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

PGNiG Superligi zmienia formułę i system wyłanianie Mistrza.
#sponsoringsport #pilkareczna #pgnigsuperliga https://t.co/SxLEG5zuD5

Ekstraklasa przedłuża umowę z Totalizatorem Sportowym i podpisuje kontrakt z PKO.
#sponsoringsport #lotto #pko https://t.co/XJAJPCbAZB