STS został oficjalnym sponsorem finałowych meczów CS:GO
STS został oficjalnym sponsorem finałowych meczów CS:GO podczas turnieju ESL Mistrzostw Polski – topowych rozgrywek esportowych w kraju.
Wyłonione w eliminacjach trzy najlepsze drużyny Counter-Strike: Global Offensive spotkają się w katowickiej ESL Arenie, aby walczyć o tytuł ESL Mistrza Polski. Play-offy rozpoczną się 7 czerwca i potrwają trzy dni.
W obszarze gamingu STS nieustannie zwiększa skalę działalności i wychodzi naprzeciw oczekiwaniom graczy. Od czterech lat aktywnie wspieramy zawodników indywidualnych, drużyny i organizacje esportowe. Angażujemy się także w sponsoring istotnych dla polskiej sceny esportu wydarzeń i turniejów. Umowa, na mocy której zostaliśmy oficjalnym sponsorem finałowych rozgrywek CS:GO podczas ESL Mistrzostw Polski, to kolejna już inicjatywa realizowana z myślą o społeczności Counter-Strike’a – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.
ESL Mistrzostwa Polski to najdłużej organizowany i jednocześnie jeden z najbardziej prestiżowych cykli krajowych rozgrywek esportowych. W finałowej fazie turnieju spotkają się wyłonione w eliminacjach najlepsze formacje Counter-Strike: Global Offensive i League of Legends, aby walczyć o miano najlepszej drużyny w Polsce. Wśród drużyn CS:GO są Virtus.pro, Aristocracy, x-kom i wspierane przez STS AGO Esports. Lanowe finały rozgrywek odbywać się będą od 7 do 9 czerwca w katowickiej ESL Arenie. Wybrane mecze będą transmitowane na żywo.
Finał ESL Mistrzostw Polski to kolejny już cykl rozgrywek CS:GO, których bukmacher jest sponsorem. Dzięki STS fani Counter-Strike’a obejrzeli polską transmisję tegorocznego Charleroi Esport. W roku ubiegłym STS był zaangażowany w sponsoring FACEIT Major London.
Celem bukmachera jest wsparcie dalszego rozwoju i profesjonalizacji rodzimego esportu. STS jest oficjalnym sponsorem AGO Esports, jednej z najlepszych drużyn CS:GO w Polsce. Wspiera także Pawła ‘innocenta’ Mocka – zawodnika CS:GO, który obecnie gra w barwach drużyny x-kom. Ten kontrakt był pierwszym w Polsce przypadkiem, gdy bukmacher wsparł indywidualnego zawodnika esportowego, grającego w Counter-Strike’a. Bukmacher zdecydował się także na wsparcie Damiana „Nervariena” Ziaji, jednego z najpopularniejszych influencerów polskiej sceny League of Legends. Podpisana z nim umowa to pierwszy w Polsce przypadek zaangażowania bukmachera w działania promocyjne skierowane do społeczności League of Legends. W minionych sezonach firma wspierała Polską Ligę Esportową – jedne z ważniejszych rozgrywek CS:GO w kraju – oraz drużynę esportową Izako Boars. STS włączył się również w inicjatywę dobroczynnego meczu rozegranego pomiędzy czołowymi polskimi drużynami CS:GO. Ponadto w grudniu 2018 r. bukmacher zorganizował – wraz z ‘innocentem’ i ‘Nervarienem’ – plebiscyt na esportową inicjatywę, który, głosami kibiców, wygrał kobiecy turniej lanowy CS:GO.