STS i AGO Esports rozpoczynają współpracę
STS – największy bukmacher w Polsce – podpisał umowę sponsorską z AGO Esports, topową polską organizacją esportową.
Bukmacher będzie wspierać dywizję CS:GO – jedyną polską drużynę biorącą udział w World Electronic Sports Games. STS oraz AGO Esports zawarli dwuletni kontrakt, który istotnie wzmacnia obecność bukmachera w segmencie esportu.
– „STS coraz silniej wspiera polski esport. To bowiem dla nas perspektywiczny segment, z roku na rok odpowiadający za coraz większą część przychodów. Obecnie esport jest w czołówce najpopularniejszych dyscyplin wśród naszych graczy. STS jest także najbardziej rozpoznawalną firmą bukmacherską wśród odbiorców esportowych w Polsce – na co wskazuje przeszło 75% wskazań badanych . To efekt starannie zaplanowanej strategii i szeroko zakrojonych działań – nie tylko jako pierwszy bukmacher w kraju wprowadziliśmy do oferty zakłady esportowe oraz transmisje tych wydarzeń w STS TV, ale także nieustannie rozwijamy ofertę, angażujemy się w sponsoring i wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom graczy” – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.
– „To dla nas bardzo nobilitujące, iż firma STS uznała naszą organizację i jej potencjał medialny za właściwy do tego aby stała się ona elementem szeroko pojętej strategii obecności marki STS w świecie polskiego esportu. Innowacyjne podejście, odwaga i dynamika działań, to hasła które są bliskie naszym wartościom. Jestem przekonany, że wspólnie będziemy rośli w siłę, czerpiąc wielkie korzyści z naszej biznesowej relacji. Z optymizmem i entuzjazmem patrzymy na wspólną przyszłość” – mówi Jakub Szumielewicz, prezes AGO Esports.
Umowa sponsorska daje STS status oficjalnego bukmachera AGO Esports. Logotyp bukmachera zostanie umieszczony na strojach drużyny CS:GO. Ponadto branding STS znajdzie się także w kanałach komunikacji AGO Esports – w tym na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych.
– „Nawiązanie współpracy z AGO Esports – topową organizacją esportową, za którą stoi silna marka oraz znacząca grupa kibiców – to dla nas ważne elementy obecności w świecie sportów elektronicznych. Od zawsze powtarzamy, że naszym celem jest współpraca z najlepszymi, dlatego zdecydowaliśmy się na kontrakt właśnie z AGO Esports. To także kontynuacja działań, których celem jest status preferowanego bukmachera wśród odbiorców esportu w Polsce” – dodaje Mateusz Juroszek.
AGO Esports to profesjonalna organizacja esportowa. Reprezentujący ich zespół CS:GO należy do topowych teamów w kraju. Już niedługo zaprezentuje się – jako jedyna polska drużyna – podczas rozgrywanego w chińskim Chongqing turniej World Electronic Sports Games, który bywa określany mianem Esportowych Igrzysk Olimpijskich.
Celem bukmachera jest wsparcie dalszego rozwoju i profesjonalizacji rodzimego esportu. STS jest oficjalnym sponsorem devils.one, wspiera także Pawła ‘innocenta’ Mocka – zawodnika CS:GO, który gra na scenie międzynarodowej. Ten kontrakt był pierwszym w Polsce przypadkiem, gdy bukmacher wsparł indywidualnego zawodnika esportowego, grającego w Counter-Strike’a. Bukmacher zdecydował się także na wsparcie Damiana „Nervariena” Ziaji, jednego z najpopularniejszych influencerów polskiej sceny League of Legends. Podpisana z nim umowa to pierwszy w Polsce przypadek zaangażowania bukmachera w działania promocyjne skierowane do społeczności League of Legends. W minionych sezonach firma wspierała Polską Ligę Esportową – topowe rozgrywki CS:GO w kraju – oraz drużynę esportową Izako Boars. STS włączył się również w inicjatywę dobroczynnego meczu rozegranego pomiędzy czołowymi polskimi drużynami CS:GO. Ponadto w grudniu 2018 r. bukmacher zorganizował – wraz z ‘innocentem’ i ‘Nervarienem’ – plebiscyt na esportową inicjatywę, który, głosami kibiców, wygrał kobiecy turniej lanowy CS:GO.
STS jest największą firmą bukmacherską w Polsce przyjmującą zakłady na wyniki wydarzeń sportowych oraz społeczno-politycznych. Firma powstała w 1997 roku i od tego momentu z powodzeniem działa na terenie całego kraju. Za sprawą dynamicznego rozwoju w ciągu ostatnich lat STS zdominował rynek legalnych firm bukmacherskich w Polsce – znacznie zwiększając udziały rynkowe, które obecnie wynoszą ponad 47%.