Stal Rzeszów również z ForBetem
Marka ForBet nie tylko została sponsorem Włókniarza Częstochowa ale również Stali Rzeszów.
Wraz ze startem sezonu żużlowego Nice I Ligii klub Stal Rzeszów zyskał wsparcie nowego sponsora, którym została firma ForBET. To kolejna drużyna speedway’owa po Włókniarzu Vitroszlif Crossfit Częstochowa, która będzie w nadchodzącym sezonie sponsorowana przez legalnego, polskiego bukmachera.
Umowa została podpisana na sezon 2017 trwający od kwietnia do października. Ze względu na jej dwupoziomową budowę obie strony nie ujawniają szczegółów. W ramach zapisów kontraktu klub otrzymywać będzie ustaloną stała kwotę oraz stawkę uzależnioną od ilości kibiców Stali Rzeszów, którzy zostaną klientami firmy oraz od zakładów, jakie będą oni zawierać. Wkrótce na witrynie internetowej klubu pojawi się link, przez który fani Stali mogli będą rejestrować się na stronie Sponsora.
– „’Czarny sport’ od zawsze fascynował ogromną rzeszę ludzi w naszym kraju. Warkot motorów i zapach metanolu – to jest właśnie żużel. Promowanie takiego sportu to szlachetna inicjatywa, w którą warto się angażować. Dlatego właśnie postanowiliśmy rozpocząć współpracę ze Stalą Rzeszów, drużyną o wieloletniej tradycji, posiadającą licznych i wiernych kibiców” – powiedział Robert Grzeszczyk, Prezes ForBET – „Wierzymy, że nasze wsparcie przyczyni się do dalszego rozwoju klubu i pomoże osiągać wyniki, na które czekają wszyscy kibice” – dodał prezes Grzeszczyk
– „Dzisiejszy dzień jest bardzo ważny dla naszego klubu. Zyskaliśmy wsparcie silnego sponsora, które jest dla nas dodatkową motywacją. Chcemy aby znów Stal wróciła na należne jej miejsce w Ekstralidze i właśnie umowa z ForBET ma pomóc nam w realizacji tego celu” – powiedział Andrzej Łabudzki, Prezes Speedway Stal Rzeszów S.A. – „Cieszymy się z podpisanej umowy i mamy nadzieję, że wspólnie będziemy mogli świętować wiele sukcesów indywidualnych i drużynowych” – dodał prezes Łabudzki
W ramach podpisanej umowy emblematy zakładów bukmacherskich ForBET pojawią się na stadionowych banerach, w parku maszyn oraz w programach meczowych i social mediach klubu.
– „Od kilku miesięcy wiążemy się umowami sponsoringowymi z lokalnymi drużynami sportowymi. Pozwala to nam na budowanie więzi z kibicami i lokalnymi społecznościami. Chcemy razem z naszymi sportowcami świętować sukcesy i awanse, a kiedy tego potrzeba wspierać ich w walce o wyznaczone cele” – tłumaczy Piotr Sienkiewicz, Dyrektor ds. Marketingu ForBET – „Nasza strategia pozwala na włączenie się kibiców we wsparcie swoich drużyn. Dzięki nowemu sponsorowi klubu zyskuje tak naprawdę każdy jego kibic na czym nam najbardziej zależało” – dodaje Piotr Sienkiewicz.
Źródło: ForBet