Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Stadion Widzewa Turystyczną Ikoną Łodzi?

Z okazji Światowego Dnia Turystyki Urząd Miasta Łodzi uruchomił e-referendum, w którym pyta mieszkańców o ich ulubione atrakcje w mieście.

Widzew Łódź zgłosił do plebiscytu stadion przy al. Piłsudskiego 138. Obiekt, który regularnie odwiedza kilkanaście tysięcy kibiców przy okazji meczów ligowych i pucharowych, jest również celem zorganizowanych wycieczek grup w każdym wieku, a także osób indywidualnych. Dużą popularnością cieszą się też sesje ślubne organizowane na stadionie, który nie przypadkiem nazywany jest Sercem Łodzi. To tylko niektóre z powodów, sprawiających, że dom Widzewa, w którym spotykają się legendarna historia klubu wpisana w robotniczą tożsamość miasta z nowoczesnością i przyszłością, idealnie nadaje się na Turystyczną Ikonę Łodzi.

Sława stadionu Widzewa wykracza daleko poza granice miasta. Rewelacyjne wyniki frekwencji i sprzedaży karnetów na mecze czerwono-biało-czerwonych to ewenement w polskim sporcie, a atmosferę panującą w Sercu Łodzi latem poznał cały piłkarski świat przy okazji organizowanych tu przez FIFA Mistrzostw Świata piłkarzy do lat 20. Cechą charakterystyczną obiektu przy al. Piłsudskiego 138 jest wyjątkowy klimat, który czuć nie tylko podczas meczów, ale również przy okazji każdej wizyty. Warto zajrzeć na stadion, obejrzeć jego wnętrze, poznać warunki w jakich pracują piłkarze czy wreszcie zająć miejsce trenera na ławce rezerwowych.

Zasady e-referendum są proste. Urząd Miasta Łodzi zbiera głosy wszystkich zainteresowanych, przyjmując je w otwartej formie. Wystarczy wpisać swoją propozycję do okienka formularza i w kolejnym kroku potwierdzić ją adresem e-mailowym. Zgłaszane mogą być miejsca, imprezy i wydarzenia. Pomysły, które będą cieszyć się największą popularnością, przejdą do kolejnej fazy, gdzie poddane zostaną głosowaniu. Propozycja klubu to: „Serce Łodzi – Stadion Widzewa Łódź”.

Nagrodą w konkursie będzie nie tylko prestiżowy tytuł, ale również pakiet promocyjny usług w zakresie przygotowania wielonarzędziowej kampanii wizerunkowej o wartości blisko 50 tysięcy złotych. Za realizację kampanii odpowiadać będą: Biuro Promocji i Nowych Mediów oraz Łódzka Organizacja Turystyczna.

Najnowsze

STS na froncie koszulek Ruchu

STS podpisał kontrakt sponsorski z Ruchem Chorzów, na mocy którego został sponsorem strategicznym 14-krotnego mistrza Polski Logo ...

Całość ›

DB Protection współpracuje z Pogonią

Marka DB Protection dołącza do grona Partnerów Srebrnych idei Biznesowej Dumy Pomorza, czyli biznesowego projektu Pogoni Szczecin DB ...

Całość ›

Enea partnerem projektu „Poznaj Mistrzów – Zostań Mistrzem”

Enea, jako sponsor główny, wspólnie z Miejskim Klubem Lekkoatletycznym Szczecin będzie realizować projekt „Poznaj Mistrzów – ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›