Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Siedem tysięcy osób w wirtualnych turniejach Ekstraklasy

Trzy turnieje Ekstraklasy organizowane pod hasłem #ZostanWDomu z FIFA20 zgromadziły w ostatni weekend siedem tysięcy graczy. Tylko do piątkowej rywalizacji zarejestrowało się 3,1 tysiąca osób, co stanowi rekord w liczbie uczestników pojedynczego turnieju FIFA w Polsce.

Ekstraklasa zorganizowała turnieje, których celem była zachęta do pozostania w domu w okresie epidemii. Udało się zgromadzić rekordową liczbę uczestników, mimo że rejestracja trwała zaledwie kilka dni – od wtorku 24 marca do startu każdego z trzech turniejów w piątek, sobotę i niedzielę. W komunikację i promocję wydarzenia zaangażowały się wszystkie kluby Ekstraklasy oraz ich piłkarze. Cześć z nich nagrywała w swoich domach filmiki zachęcające do udziału, udostępniane na kanałach klubowych.

Zawodnicy wzięli także udział w rywalizacji, a wśród uczestników turnieju znaleźli się m.in. Maciej Rosołek z Legii, Bartosz Rymaniak z Piasta, Karol Fila z Lechii, Michał Nalepa z Arki, Zvonimir Kozulj z Pogoni, Jakub Rzeźniczak z Wisły Płock, czy Zoran Arsenić z Jagiellonii. Najdalej w turnieju zaszedł Sebastian Bergier ze Śląska, który odpadł dopiero w 1/16 finału.

Na kanałach niektórych klubów można było obejrzeć streamy z rozgrywki w grze FIFA z udziałem piłkarzy oraz esportowców reprezentujących kluby. Transmisje te były udostępniane na social mediach Ekstraklasy, Canal+ Sport oraz ESL Polska. Streamy wygenerowały łącznie ponad 200 tysięcy wyświetleń. Pokazuje to jak dużym zainteresowaniem cieszą się rozgrywki esportowe w czasie wstrzymania ligi piłkarskiej. Ekstraklasa wspólnie z partnerami – ESL Polska i Lagardere Sports pracuje obecnie nad kolejnym projektem angażującym kluby w wirtualne rozgrywki w grze FIFA20.

Rywalizacja pomiędzy użytkownikami przyniosła mnóstwo emocji i zapewniła rozrywkę w czasie, gdy wszyscy musimy unikać wychodzenia z domu. Gra toczyła się systemem turniejowym – do jednego zwycięstwa w początkowych rundach, do dwóch zwycięstw od ćwierćfinałów. Walka na wirtualnych boiskach odbywała się oddzielnie na konsolach PlayStation oraz Xbox, dzięki czemu wyłoniono sześciu zwycięzców z trzech dni turniejowych. Dla tych, którzy stanęli na podium przewidziano nagrody – oficjalne piłki PKO Bank Polski Ekstraklasy – adidas Uniforia oraz akcesoria gamingowe od Media Expert.

Najnowsze

Porady

Jak znaleźć sponsora – cechy dobrej oferty sponsorskiej

W procesie poszukiwania sponsora zadbaliśmy już o swoją medialność, budowę swojej marki oraz wiemy dlaczego oferta sponsorska jest ...

Całość ›

PRODiM dołącza do grona Sponsorów Wisły Kraków

Istotnym filarem biznesowym Wisły Kraków jest firma PRODiM, która zwiększa swoje zaangażowanie, zyskując tytuł Sponsora klubu, a ...

Całość ›

AliExpress zostaje nowym partnerem Lecha Poznań

AliExpress, globalny lider handlu internetowego, został nowym sponsorem Lecha Poznań, czołowego klubu piłkarskiego w Polsce Umowa ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Proces pozyskiwania sponsorów jest bardzo złożony i trudny. W naszym poradniku zajęliśmy się tym razem cechami oferty sponsorskiej.

#sponsoringsport https://sponsoringsport.pl/jak-znalezc-sponsora-cechy-dobrej-oferty-sponsorskiej/

PRODiM dołącza do grona Sponsorów Wisły Kraków.

#sponsoringsport #wislakrakow #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/prodim-dolacza-do-grona-sponsorow-wisly-krakow/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.