Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ruszyła esportowa sekcja Jagiellonii

Planowane przez Ekstraklasę rozgrywki zaowocowały powstaniem JAGIELLONIA ESPORTS TEAM, czyli reaktywacją sekcji esportowej Jagiellonii Białystok.

Oprócz corocznego turnieju Ekstraklasa Cup wiosną 2019 roku zostaną rozegrane rozgrywki ligowe w postaci Ekstraklasa Games, w którym weźmie udział wszystkich 16 klubów Ekstraklasy. Będą one trwały przez niespełna trzy miesiące – od 5 marca do 26 maja, poczynając od kwalifikacji, przechodząc przez fazę ligową i na turnieju finałowym kończąc.

Większe zaangażowanie Ekstraklasy w esport (w grze FIFA 19) nie mogło pozostać bez reakcji Jagiellonii Białystok, która w obu turniejach zamierza wystawić reprezentację, która powalczy o najwyższe cele.

– „Esport jest dziedziną rozwijającą się niezwykle szybko, co nie uszło uwadze również Ekstraklasie. Już teraz rozgrywki w Counter Strike’a, Starcrafta czy League of Legends są bardzo popularne, o czym świadczą tłumy na imprezach typu IEM w Katowicach. Spodziewamy się, że dzięki wejściu Ekstraklasy w esport, również rywalizacja w serii FIFA nabierze dużego rozpędu, tak jak ma to miejsce chociażby w Niemczech, gdzie prowadzona jest „Wirtualna Bundesliga” – mówi Agnieszka Klim, Dyrektor działu Marketingu Jagiellonii Białystok.

– „Społeczeństwo się z każdym pokoleniem zmienia, w związku z czym rozwój esportu jest nieunikniony. Niewykluczone, że połączenie esportu ze sportem, w tym przypadku piłką nożną, przyniesie bardzo ciekawe efekty. Na to liczymy, wierząc, że również nasza sekcja będzie się z upływem czasu rozwijała. Na razie skupiamy się na serii FIFA, ale w przyszłości niewykluczone jest, że weźmiemy udział również w innych kategoriach esportowych” – dodaje Agnieszka Klim.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›