Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Rusza druga edycja turnieju Ekstraklasa Games

Ekstraklasa Games 2020 – druga edycja największego turnieju w grę FIFA w Polsce rusza już 14 listopada.

Rozbudowane kwalifikacje, rozgrywki podzielone na trzy etapy i wyjątkowa oprawa w studiu telewizji Polsat Games zapewnią po raz kolejny wielkie emocje wszystkim uczestnikom. W turnieju Ekstraklasy może wziąć udział każdy. Rozgrywki są przeznaczone zarówno dla amatorów, jak i profesjonalistów, którzy walczyć będą o triumf w wielkim finale rozegranym w maju 2020.

Ekstraklasa Games należy do ekskluzywnego grona turniejów na licencji FIFA 20 Official League Qualifier. Oznacza to, że najlepsi gracze rywalizują w turnieju także o punkty do rankingu FIFA 20 Global Series i możliwość walki o awans na Mistrzostwa Świata FIFA eWorld Cup. W tym sezonie wydawca gry – EA Sports – przyznał rozgrywkom Ekstraklasa Games większą liczbę punktów rankingowych niż rok temu. Świadczy to o rosnącej randze tego wydarzenia.

  • “Od ubiegłego roku należymy do ekskluzywnego grona lig, które uruchomiły profesjonalne rozgrywki esportowe. Patrząc na wyniki poprzedniej edycji Ekstraklasa Games widzimy duży entuzjazm uczestników oraz możliwość rozwoju tego projektu. W pierwszym sezonie zarejestrowało się ponad 17 tys. graczy. Transmisje w Polsat Games w trakcie pięciu dni rozgrywek śledziło 430 tys. widzów, a wszystkie transmisje online miały łącznie 1,3 mln wyświetleń. W całym sezonie strona Ekstraklasa Games zanotowała 860 tys. wyświetleń. Jesteśmy przekonani, że druga edycja dorówna pierwszej poziomem rywalizacji i dostarczy jeszcze więcej emocji ze względu na przejście z systemu rozgrywek ligowego na turniejowy” – mówi Marcin Mikucki, Dyrektor Departamentu Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży Ekstraklasy S.A.

Turniej będzie się składał z rundy zimowej, rundy wiosennej oraz rundy finałowej. W tej ostatniej wezmą udział najlepsi gracze z całego sezonu. Zarówno runda Zimowa, jak i Wiosenna będą zaczynały się od kwalifikacji online (oddzielne dla każdego klubu Ekstraklasy na obu konsolach) i zostaną zakończone finałami, w których udział wezmą zwycięzcy klubowych turniejów kwalifikacyjnych. Podczas finałów każdej z rund kluby Ekstraklasy będą reprezentowane przez jednego gracza na konsoli Sony Play Station 4 oraz jednego na konsoli Xbox One.

Rywalizacja w Ekstraklasa Games będzie odbywać się niezależnie od siebie na obu konsolach, ale wzorem międzynarodowych rozgrywek w innych ligach, w decydującym meczu sezonu, w Wielkim Finale, naprzeciw siebie staną najlepszy gracz w Polsce na PS4 oraz najlepszy gracz na Xbox One.

W zależności od miejsca zajętego przez każdy z klubów Ekstraklasy podczas finałów Rundy Zimowej i Rundy Wiosennej, kluby otrzymają punkty do klasyfikacji generalnej. Najlepsze 8 klubów na obu konsolach w klasyfikacji generalnej po rozegraniu Finałów Rundy Zimowej i Wiosennej będą premiowane awansem do Rundy Finałowej, którą będzie transmitował kanał Polsat Games.

– “W drugim sezonie Ekstraklasa Games stawiamy sobie za cel zaangażowanie jak największej części polskiej społeczności fanów FIFA 20. Nowy format rozgrywek i doświadczenie z poprzedniej edycji pozwolą nam – wspólnie z klubami Ekstraklasy – opowiedzieć jeszcze lepsze historie i maksymalnie dopracować telewizyjne show. Nie możemy się doczekać, aż zaprezentujemy pierwsze z przygotowanych niespodzianek. Druga edycja Ekstraklasa Games to drugie tyle (e)sportowych emocji, które z niezmienną dumą dostarczamy polskim graczom” – mówi Bartosz Pawlik, dyrektor zarządzający Polsat Games.

Oficjalnymi partnerami rozgrywek są popularne marki – KFC i Media Expert, które w poprzedniej edycji wykorzystały potencjał turnieju przeprowadzając dedykowane kampanie reklamowe w mediach. W projekt zaangażowane jest także grono partnerów, doskonale znających świat esportu i mających ogromne doświadczenie w realizacji najważniejszych projektów w polskim gamingu. Strategicznym partnerem medialnym jest telewizja Polsat Games, w której studiu odbywają się turnieje fazy ligowej oraz finały. Kluczowa jest także współpraca z wydawcą gry FIFA 20 – Electronic Arts Polska. Agencją esportową odpowiedzialną za koordynację turnieju jest ESL Polska. Nad całością projektu czuwa agencja marketingu sportowego Lagardere Sports.

Najnowsze

Sportowa uczelnia ze wsparciem sportowej agencji

Agencja marketingu sportowego Arskom rozpoczęła działania dla Wydziału Sportu Wyższej Szkoły Zarządzania i Coachingu we Wrocławiu ...

Całość ›

Bloch Optyk w Klubie Biznesu Warty Poznań

Bloch Optyk, firma z 25-letnią tradycją, dołączyła do Klubu Biznesu Warty Poznań To kontynuacja współpracy, która rozpoczęła ...

Całość ›

Superpuchar Hiszpanii odbędzie się w Arabii Saudyjskiej przez trzy lata

Hiszpańska Federacja Piłki Nożnej (RFEF) potwierdziła, że ​​Arabia Saudyjska będzie gospodarzem zmodyfikowanego Superpucharu ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

This message is only visible to admins.

Problem displaying Facebook posts.
Click to show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Solution: See here for how to solve this error
This error message is only visible to WordPress admins

Error: No connected account.

Please go to the Instagram Feed settings page to connect an account.