Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Runmageddon ma dedykowany model Renault

Seria limitowana KADJAR RUNMAGEDDON stanowi przypieczętowanie podjętej w tym roku współpracy Renault Polska z organizatorem tego największego w Polsce cyklu biegów z przeszkodami. To pierwsza na polskim rynku tak zaawansowana współpraca marki samochodowej z polską marką sportową.

Renault KADJAR, model, który stał się samochodową wizytówką RUNMAGEDDON, to kompaktowy crossover Renault, wyróżniający się atletyczną sylwetką połączoną z atrakcyjnymi, płynnymi liniami nadwozia.

Wnętrze zaprojektowane z myślą o potrzebach kierowcy wyróżnia się przestronnością i wysokiej jakości wykończeniem. Auto łączy cechy SUV-a, kombi i hatchbacka, a jednocześnie dysponuje wszelkimi atutami prawdziwego crossovera: możliwością jazdy po każdym rodzaju nawierzchni dzięki napędowi na cztery koła i dużemu prześwitowi wynoszącemu 200 mm, możliwością zmiany konfiguracji wnętrza w intuicyjny sposób oraz bagażnikiem o pojemności 472 dm³ VDA (527 l).

– „To całkowita nowość, innowacja. Właściwie transakcja pionierska. Pierwszy raz zdarza się na polskim rynku, że producent samochodów wprowadza do otwartej sprzedaży model samochodu sygnowany i tak mocno oparty o polską marką sportową. Renault wprowadza Runmageddon do nazwy serii limitowanej, ale co więcej, stylizowany logotyp Runmageddonu zostanie umieszczony także na karoserii samochodu. Tym samym na rynku rzeczywiście pojawia się dedykowany wariant samochodu. Oparty o wizerunek, uznanie i swoistą magię marki Runmageddon. To niezwykły dowód na siłę i pozycję naszej marki, która oprócz wartości sportowych ma także coraz bardziej doceniany charakter lifestylowy” – powiedział Grzegorz Kita, wiceprezes i współwłaściciel Runmageddon.

Seria limitowana RUNMAGEDDON została zbudowana na wersji INTENS. Renault KADJAR w serii limitowanej RUNMAGEDDON, w cenie 85 900 zł, będzie można zarezerwować od 21.09.2017 r. na specjalnie dedykowanej tej akcji stronie kadjar.renault.pl. Ilość samochodów jest limitowana i wynosi tylko 50 sztuk.

Zaangażowanie Renault w cykl RUNMAGEDDON jest elementem realizacji strategii komunikacji pod hasłem True Stories, która polega na prezentowaniu prawdziwych historii ludzi z pasją.

W ramach współpracy marka Renault jest także obecna ze specjalną Strefą Expo na największych wydarzeniach w ramach cyklu (m.in. w Trójmieście, Wrocławiu czy w Warszawie). W tych miejscach na uczestników biegów i kibiców czeka wiele atrakcji, m.in. konkursy z nagrodami, mini wyzwania sportowe, gry zręcznościowe czy strefa odpoczynku.

Runmageddonowi na co dzień służą także trzy Renault KADJAR – specjalnie przygotowane i w całości obrandowane charakterystycznymi elementami, kojarzącymi się z Runmageddonem.

Źródło: Runmagedon

Najnowsze

Kibice mogą wspierać ŁKS na platformie Patronite

Na platformie crowdfundingowej Patronite pojawił się profil ŁKS-u, do tej pory kluby nie tworzyły swoich profili na tej ...

Całość ›

Śląsk z YOON Group na pięć lat

Śląsk Wrocław przedłużył współpracę z YOON Group o kolejne pięć lat Na mocy umowy logo polsko-koreańskiej firmy będzie ...

Całość ›

Władysława Nowak Prezesem Wisły Kraków

1 sierpnia 2022 roku funkcję Prezesa TS Wisła Kraków SA objął Władysław Nowak Nowy sternik zastąpił na tym stanowisku Dawida ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›