Runmageddon ma dedykowany model Renault
Seria limitowana KADJAR RUNMAGEDDON stanowi przypieczętowanie podjętej w tym roku współpracy Renault Polska z organizatorem tego największego w Polsce cyklu biegów z przeszkodami. To pierwsza na polskim rynku tak zaawansowana współpraca marki samochodowej z polską marką sportową.
Renault KADJAR, model, który stał się samochodową wizytówką RUNMAGEDDON, to kompaktowy crossover Renault, wyróżniający się atletyczną sylwetką połączoną z atrakcyjnymi, płynnymi liniami nadwozia.
Wnętrze zaprojektowane z myślą o potrzebach kierowcy wyróżnia się przestronnością i wysokiej jakości wykończeniem. Auto łączy cechy SUV-a, kombi i hatchbacka, a jednocześnie dysponuje wszelkimi atutami prawdziwego crossovera: możliwością jazdy po każdym rodzaju nawierzchni dzięki napędowi na cztery koła i dużemu prześwitowi wynoszącemu 200 mm, możliwością zmiany konfiguracji wnętrza w intuicyjny sposób oraz bagażnikiem o pojemności 472 dm³ VDA (527 l).
– „To całkowita nowość, innowacja. Właściwie transakcja pionierska. Pierwszy raz zdarza się na polskim rynku, że producent samochodów wprowadza do otwartej sprzedaży model samochodu sygnowany i tak mocno oparty o polską marką sportową. Renault wprowadza Runmageddon do nazwy serii limitowanej, ale co więcej, stylizowany logotyp Runmageddonu zostanie umieszczony także na karoserii samochodu. Tym samym na rynku rzeczywiście pojawia się dedykowany wariant samochodu. Oparty o wizerunek, uznanie i swoistą magię marki Runmageddon. To niezwykły dowód na siłę i pozycję naszej marki, która oprócz wartości sportowych ma także coraz bardziej doceniany charakter lifestylowy” – powiedział Grzegorz Kita, wiceprezes i współwłaściciel Runmageddon.
Seria limitowana RUNMAGEDDON została zbudowana na wersji INTENS. Renault KADJAR w serii limitowanej RUNMAGEDDON, w cenie 85 900 zł, będzie można zarezerwować od 21.09.2017 r. na specjalnie dedykowanej tej akcji stronie kadjar.renault.pl. Ilość samochodów jest limitowana i wynosi tylko 50 sztuk.
Zaangażowanie Renault w cykl RUNMAGEDDON jest elementem realizacji strategii komunikacji pod hasłem True Stories, która polega na prezentowaniu prawdziwych historii ludzi z pasją.
W ramach współpracy marka Renault jest także obecna ze specjalną Strefą Expo na największych wydarzeniach w ramach cyklu (m.in. w Trójmieście, Wrocławiu czy w Warszawie). W tych miejscach na uczestników biegów i kibiców czeka wiele atrakcji, m.in. konkursy z nagrodami, mini wyzwania sportowe, gry zręcznościowe czy strefa odpoczynku.
Runmageddonowi na co dzień służą także trzy Renault KADJAR – specjalnie przygotowane i w całości obrandowane charakterystycznymi elementami, kojarzącymi się z Runmageddonem.
Źródło: Runmagedon