Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Reprezentantów polski od dziś ubierać będzie Vistula

Polski Związek Piłki Nożnej poinformował dziś o zawarciu umowy z firmą Vistula.

Na mocy umowy producent odzieży uzyskał tytuł „Oficjalnego Partnera PZPN”. W ramach współpracy Vistula opracuje i wykona kolekcję ubrań w postaci garniturów, płaszczy, koszul oraz obuwia, dedykowaną piłkarskiej reprezentacji Polski. Będzie to oficjalna kolekcja, w której reprezentacja Polski wyjedzie na tegoroczne mistrzostwa Europy we Francji.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z zawartej umowy. Vistula to uznany producent odzieży i jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek odzieżowych w Polsce. Jej produkty znane są z najwyższej jakości, dlatego niezmiernie cieszymy się, że właśnie w garniturach tej polskiej firmy reprezentacja Polski wyjedzie na turniej finałowy EURO 2016” – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

„Cieszymy się, że możemy zadbać o wygląd naszych piłkarzy. Połączenie lidera na rynku modowym z polską drużyną sportową jest czymś naturalnym. Piłka nożna to najważniejsza dyscyplina sportu w naszym kraju oraz najgorętszy temat nadchodzącego sezonu. Vistula mocno kibicuje i wierzy w sukces reprezentacji Polski na turnieju EURO 2016 we Francji. Mamy w drużynie świetnych sportowców, co nie raz mieliśmy okazję widzieć na boisku. Tym bardziej jesteśmy dumni, że PZPN wybrał nas na swojego partnera i polska drużyna będzie prezentować się w skrojonych na miarę garniturach Vistuli” – mówi Grzegorz Pilch, prezes spółki Vistula Group S.A.

W ramach umowy Vistula otrzymała prawo do posługiwania się tytułem „Oficjalnego Partnera PZPN” w swoich działaniach marketingowych, promocyjnych oraz reklamowych.

Źródło: Łączy Nas Piłka

Najnowsze

Andrzej Kraśnicki koordynatorem grupy CSEENOCs

Prezes PKOl Andrzej Kraśnicki został nowym koordynatorem grupy 18 Narodowych Komitetów Olimpijskich Europy Centralnej i ...

Całość ›

Spotkanie Portugalii i Hiszpania przyciągnęło najwięcej widzów

Piątkowy mecz Portugalii i Hiszpanii był najchętniej oglądanym spotkaniem Mundialu w Polsce Rozegrane w piątek wieczorem spotkanie ...

Całość ›

Twarde Pierniki bez sponsora tytularnego?

Koszykarski zespół Twarde Pierniki Toruń może stracić najważniejszego sponsora - Polski Cukier Jak informuje Gazeta Pomorska Twarde ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Andrzej Kraśnicki koordynatorem grupy CSEENOCs.
#sponsoringsport #pkol #olimpiada https://t.co/4QAoeP3Yrv

Spotkanie Portugalii i Hiszpania przyciągnęło najwięcej widzów.
#sponsoringsport #portugalia #hiszpania https://t.co/GOBilPc1WN