Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Reprezentantów polski od dziś ubierać będzie Vistula

Polski Związek Piłki Nożnej poinformował dziś o zawarciu umowy z firmą Vistula.

Na mocy umowy producent odzieży uzyskał tytuł „Oficjalnego Partnera PZPN”. W ramach współpracy Vistula opracuje i wykona kolekcję ubrań w postaci garniturów, płaszczy, koszul oraz obuwia, dedykowaną piłkarskiej reprezentacji Polski. Będzie to oficjalna kolekcja, w której reprezentacja Polski wyjedzie na tegoroczne mistrzostwa Europy we Francji.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z zawartej umowy. Vistula to uznany producent odzieży i jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek odzieżowych w Polsce. Jej produkty znane są z najwyższej jakości, dlatego niezmiernie cieszymy się, że właśnie w garniturach tej polskiej firmy reprezentacja Polski wyjedzie na turniej finałowy EURO 2016” – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

„Cieszymy się, że możemy zadbać o wygląd naszych piłkarzy. Połączenie lidera na rynku modowym z polską drużyną sportową jest czymś naturalnym. Piłka nożna to najważniejsza dyscyplina sportu w naszym kraju oraz najgorętszy temat nadchodzącego sezonu. Vistula mocno kibicuje i wierzy w sukces reprezentacji Polski na turnieju EURO 2016 we Francji. Mamy w drużynie świetnych sportowców, co nie raz mieliśmy okazję widzieć na boisku. Tym bardziej jesteśmy dumni, że PZPN wybrał nas na swojego partnera i polska drużyna będzie prezentować się w skrojonych na miarę garniturach Vistuli” – mówi Grzegorz Pilch, prezes spółki Vistula Group S.A.

W ramach umowy Vistula otrzymała prawo do posługiwania się tytułem „Oficjalnego Partnera PZPN” w swoich działaniach marketingowych, promocyjnych oraz reklamowych.

Źródło: Łączy Nas Piłka

Najnowsze

Ekstraklasa z kontraktami na 0,5 mld zł za transmisje telewizyjne w Polsce

Ekstraklasa SA podpisała umowy ze stacjami Canal+ i TVP w zakresie krajowych transmisji telewizyjnych rozgrywek w sezonach 2019/2020 oraz ...

Całość ›

PSŻ stworzył program rabatowy dla karnetowiczów

PSŻ Poznań stworzył dedykowany program rabatowy, w ramach którego kibice zyskają różnego rodzaju zniżki, przedsiębiorcy ...

Całość ›

Tomasz Szozda rzecznikiem prasowym Śląska

Nowym rzecznikiem prasowym Śląska Wrocław został Tomasz Szozda Zastąpił na stanowisku Kacpra Cecotę Tomasz Szozda jest absolwentem ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

To o czym mówiono od dawna stało się faktem. W kolejnym sezonie mecze Ekstraklasy pokaże Canal+ i TVP.
#sponsoringsport #tvp #canal+ https://t.co/un4eJe16f0

PSŻ stworzył program rabatowy dla karnetowiczów.
#sponsoringsport #zuzel #pszpoznan https://t.co/wJA2IZHOOM