Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Raków przedłużył umowę z ForBET-em

forBET zakłady bukmacherskie w nadchodzącym sezonie 2021/2022 pozostaje Sponsorem Strategicznym Rakowa Częstochowa.

W sezonie 2021/2022 logotyp forBET-u pojawi się na przodzie koszulek meczowych, na sprzęcie reprezentacyjnym oraz na sprzęcie treningowym. Ponadto klub, wspólnie ze Sponsorem Strategicznym zaproponuje kibicom dedykowane oferty, a w trakcie sezonu forBET będzie przygotowywał atrakcje dla naszych fanów także w dniu meczowym.

– “Miniony sezon obfitował w liczne sukcesy naszego klubu, które były możliwe między innymi dzięki współpracy z zakładami bukmacherskimi forBET. Cieszymy się, że tak duży partner zdecydował się dalej grać z nami. Wierzymy, że następny rok przyniesie kolejne wspólne sukcesy” – powiedział Wojciech Cygan, prezes Rakowa Częstochowa.

– “Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z klubem. Nie może być jednak inaczej jeśli nasze zaangażowanie zbiegło się z fantastycznymi wynikami sportowymi, za które jeszcze raz wielkie gratulacje dla wszystkich ludzi Rakowa Częstochowa. Pełen profesjonalizm klubu spowodował, że nie mieliśmy wyjścia i z wielką przyjemnością zdecydowaliśmy się poszerzyć naszą współpracę i w sezonie 2021/2022 nasze logo będzie obecne na przodzie koszulki meczowej Rakowa” – powiedział Paweł Majewski, dyrektor marketingu forBET.

forBET to marka o ugruntowanej pozycji, która mocno wpisała się w rynek polskich, legalnych zakładów bukmacherskich i zdobyła zaufanie tysięcy graczy. Oferuje zakłady na zdarzenia sportowe, zakłady live oraz sporty wirtualne. Za 2020 rok forBET otrzymał branżowe nagrody za Najlepsze Kursy oraz Najlepszy Marketing.

Najnowsze

AC Milan z charytatywnym kompletem od Pumy

Specjalny złoty strój upamiętnia działalność charytatywną AC Milan z napisem „Fondazione Milan” nadrukowanym pod kołnierzem z ...

Całość ›

Stal Rzeszów przedłużyła umowy z partnerami

Stal Rzeszów, która występuje w 2 Lidze przedłużyła umowę z dwoma partnerami - Autoryzowanym dealer marki Toyota Dakar oraz ...

Całość ›

Rafał Wisłocki w Termalice

Rafał Wisłocki został dyrektorem ds organizacyjnych i marketingowych Bruk-Betu Termaliki Nieciecza, tym samym kończąc współpracę z ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›