Puchar Polski z oficjalnym piwem
Polski Związek Piłki Nożnej pozyskał kolejnego partnera, od tego sezonu Puchar Polski wspierać będzie browar Van Pur i Łomża.
Polski Związek Piłki Nożnej w przeciągu kilku lat bardzo mocno zmienił swój wizerunek. Nie jest już postrzegany jako hermetyczna, źle zarządzana organizacja. Również rozgrywki prowadzone przez PZPN, czyli Puchar Polski są coraz lepszym produktem. Zmiany zachęcają sponsorów, właśnie marka Łomża podpisała umowę sponsoringową dotyczącą rozgrywek pucharowych.
Browar Van Pur oraz Łomża zyskały tytuł Partnera Oficjalnego rozgrywek Pucharu Polski w trakcie sezonu 2016/17 oraz 2017/18, używania logotypu rozgrywek a także możliwość reklamowania się w trakcie spotkań.
– Zmiana wizerunkowa Polskiej Piłki w ostatnich latach oraz konsekwentna strategia rozwoju marki Pucharu Polski przyczyniły się do zwiększenia popularności tych emocjonujących rozgrywek. Wymiernym efektem takich działań jest podpisanie przez PZPN umowy z Browarem Van Pur SA, do którego należy marka Łomża. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że kolejna firma podjęła decyzję o realizacji swojej strategii marketingowej poprzez sponsoring sportowy i współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Jestem przekonany, że inwestycja w sponsorowanie Pucharu Polski przełoży się na rozpoznawalność i rosnące udziały rynkowe marki Łomża – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.
– Z zainteresowaniem przyglądaliśmy się w ostatnim czasie działaniom PZPN na rzecz rozwoju Pucharu Polski. Odświeżony, nowoczesny wizerunek marki jest efektem sporych inwestycji oraz aktywnej pracy zespołu marketingowego PZPN. Widzimy duży potencjał tych działań nie tylko ze względu na pozytywny wizerunek polskiej piłki nożnej po Euro 2016. Jako największy polski producent piwa oraz właściciel jednej z najlepiej rozpoznawalnych regionalnych marek, zdecydowanie popieramy ideę wspierania lokalnych drużyn i talentów sportowych – powiedział Adam Krawczak, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu Van Pur S.A.
Źródło: PZPN