Program Ślęzy zyskuje kolejnych partnerów
Nowatorski program Ślęzy Wrocław przynosi kolejne efekty, klub pozyskuje kolejnych partnerów
Jakiś czas temu już pisaliśmy o nowym programie klubu – „500 po 500” (LINK). Celem inicjatywy jest pozyskanie 500 firm, które zadeklarują się płacić miesięcznie 500 zł. Każda z firm zyska szereg świadczeń, w tym m.in. możliwość ekspozycji swojego logotypu na koszulkach zawodniczek!
– “500 firm po 500 złotych miesięcznie to może i odważny pomysł, ale do tego typu działań zdążyliśmy już wszystkich przyzwyczaić. Choćby akcja z siedmioma tysiącami piłek dla małych wrocławian czy coroczna Gala Talentów w iście Oscarowym stylu. Nie da się jednak rozwijać Klubu czy akademii dziecięcych bez dobrego motoru napędowego, jakim jest pierwsza drużyna. Idąc dalej nie ma co myśleć o rozwoju tej pierwszej drużyny bez strategicznego Sponsora. Mogliśmy się poddać, załamać ręce i płakać, że się nie da. Ale za dużo włożyliśmy w ten Klub pracy, emocji. Wiemy ile nas kosztowało odbudowanie Ślęzy sportowo i marketingowo, i po ludzku serce by nam pękło gdybyśmy nie spróbowali jakoś inaczej zbudować finansowanie dla Klubu. Skoro zadanie pozyskania dużego Sponsora okazało się tak arcytrudne, to trzeba było znaleźć inne rozwiązanie. Naszym zamierzeniem było stworzenie pomysłu, który ‘chwyci’, będzie ciekawy, fajny i co najważniejsze inny niż wszystkie dotychczasowe.” – w ten sposób opisywała inicjatywę Katarzyna Ziobro-Franczak, prezes zarządu 1KS Ślęza Wrocław.
Klub po ponad miesiącu działań zyskał już pierwszych partnerów. Obecnie jest to dokładnie 14 firm, które zadeklarowały uczestnictwo w programie. Systematycznie wzrasta liczba nowych partnerów.