Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

500 po 500 – Ślęza rusza z nowym projektem

Ślęza Wrocław rusza z nowym projektem dla partnerów biznesowych – 500 po 500.

1 Klub Sportowy Ślęza Wrocław rusza z nowym pomysłem na zbudowanie budżetu. 500po500 to odpowiedź na sytuację na rynku marketingu sportowego w Polsce. Koszykarki Ślęzy przyciągają na trybuny wielu kibiców, akademie dziecięce, dzięki modzie na pierwszy zespół, rosną w siłę. Medialność i rozpoznawalność klubu jest coraz większa, a mimo to Sponsora Tytularnego nadal brakuje. Mimo to Klub nie poddaje się i wyszedł z nowym, świeżym pomysłem skierowanym do wszystkich firm z Wrocławia i regionu.

– „500 firm po 500 złotych miesięcznie to może i odważny pomysł, ale do tego typu działań zdążyliśmy już wszystkich przyzwyczaić. Choćby akcja z siedmioma tysiącami piłek dla małych wrocławian czy coroczna Gala Talentów w iście Oscarowym stylu. Nie da się jednak rozwijać Klubu czy akademii dziecięcych bez dobrego motoru napędowego, jakim jest pierwsza drużyna. Idąc dalej nie ma co myśleć o rozwoju tej pierwszej drużyny bez strategicznego Sponsora. Mogliśmy się poddać, załamać ręce i płakać, że się nie da. Ale za dużo włożyliśmy w ten Klub pracy, emocji. Wiemy ile nas kosztowało odbudowanie Ślęzy sportowo i marketingowo, i po ludzku serce by nam pękło gdybyśmy nie spróbowali jakoś inaczej zbudować finansowanie dla Klubu. Skoro zadanie pozyskania dużego Sponsora okazało się tak arcytrudne, to trzeba było znaleźć inne rozwiązanie. Naszym zamierzeniem było stworzenie pomysłu, który 'chwyci’, będzie ciekawy, fajny i co najważniejsze inny niż wszystkie dotychczasowe.” – mówi Katarzyna Ziobro-Franczak, prezes zarządu 1KS Ślęza Wrocław.

Celem Ślęzy jest pozyskanie 500 firm, które każdego miesiąca, począwszy od lipca, wniosą do budżetu klubu po 500 złotych. W ramach pakietu Ślęza chce umieścić nazwy wszystkich partnerów programu 500po500 na koszulce meczowej w sezonie 2018/2019!

– „Chcemy by nasza koszulka meczowa w przyszłym sezonie wyglądała wyjątkowo. W grafice w poddruku planujemy stworzyć mozaikę, na którą złożą się nazwy wszystkich firm uczestniczących w programie. Podobnie zrobimy z klubowym autokarem” – dodaje prezes Ślęzy.

Potencjalni Partnerzy klubu otrzymają wiele dodatkowych świadczeń reklamowych, w tym choćby umieszczenie logotypu na stronie internetowej klubu czy uczestnictwo w cyklicznych spotkaniach biznesowych grona partnerów (z udziałem koszykarek Ślęzy).

– „500 firm w 3 miesiące to może i szalone, ale czemu miałoby się nie udać? Ślęza staje się coraz bardziej modna we Wrocławiu. Pomysł jest niebanalny i po prostu fajny. Mamy mnóstwo świetnych ludzi wokół Klubu, trenerów, rodziców. Każdy z nas na pewno dołoży cegiełkę do tego, żeby nam się udało ten szalony pomysł zakończyć sukcesem. To oprócz wymiaru czysto biznesowego może być świetna zabawa i dowód na to, że Ślęza to klub wrocławian i dla wrocławian. Każdy, kto dołączy do projektu staje się jednym z 500 głównych Sponsorów klubu. I to mi się niesamowicie podoba.” – mówi Pani Prezes.

Przystąpić do 500po500 można już dziś. W ramach podpisanej umowy partnerskiej, nowy Partner zobowiązuje się do wpłat 500 złotych miesięcznie przez okres roku. Umowa wchodzi w życie 1 lipca, a więc kilka dni przed zgłoszeniem drużyny do rozgrywek Energa Basket Ligi Kobiet.

Najnowsze

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu nawiązuje współpracę z Pogonią

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu dołączyła do projektu Biznesowej Pogoni Szczecin na zasadach Partnera Srebrnego Zachodniopomorska ...

Całość ›

Śląsk Wrocław gra z Caritas Polska

Dwukrotny Mistrz Polski i aktualny wicelider Ekstraklasy, czyli Śląsk Wrocław, wsparł akcję Caritas Polska – Paczka dla Wenezueli ...

Całość ›

STS razem z Meczyki.pl

STS, lider polskiego rynku bukmacherskiego nawiązał strategiczne partnerstwo z Meczykipl - największym portalem w Polsce, kompleksowo ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›