Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PRODiM dołącza do grona Sponsorów Wisły Kraków

Istotnym filarem biznesowym Wisły Kraków jest firma PRODiM, która zwiększa swoje zaangażowanie, zyskując tytuł Sponsora klubu, a także kolejnego z zespołów rywalizującego na szczeblu Centralnej Ligi Juniorów – U-17.

Na mocy podpisanej umowy, obowiązującej do końca kampanii 2020/2021, logo firmy zostanie wyeksponowane na ściankach medialnych, na bandach LED oraz na trykotach meczowych dwóch najstarszych roczników wiślackiej Akademii.

„Firma PRODiM to kolejne ramię wiślackiego biznesu. Pan Oskar Niezabitowski jest osobą kierującą się na co dzień wzorcami, które są zbieżne z naszymi, wiślackimi. Wierność tradycjom, zasadom i wyznaczanie sobie nowych celów doskonale wpisują się w kodeks każdego przedstawiciela 13-krotnego mistrza Polski, a także pracowników funkcjonujących pod szyldem przedsiębiorstwa PRODiM. Bardzo dziękujemy za otrzymane wsparcie, za zwiększenie zaangażowania, które umożliwi rozwój nie tylko klubu, ale także zawodników naszej Akademii. Wierzę, że mając u boku takich Sponsorów trwająca misja odbudowy szybciej dobiegnie końca” – powiedział Dawid Błaszczykowski, Prezes Wisły Kraków SA.

PRODiM, czyli Przedsiębiorstwo robót ogólnobudowlanych, drogowych i mostowych swoje codzienne działania opiera na pracy osób doskonale znających specyfikę Krakowa i okolic. Nie bez znaczenia są również wierność zasadom i lokalnym tradycjom. Bogate doświadczenie kadry, specjalistyczny sprzęt, wysokie standardy prac i solidność działań to tylko niektóre elementy wyróżniające firmę oraz pozwalające na realizację zleceń w Małopolsce, a także w ramach województw ościennych. PRODiM specjalizuje się w wykonawstwie nawierzchni asfaltowych, zajmując się także kompleksową budową dróg, która obejmuje roboty ziemne i podbudowy, stabilizację gruntów, roboty brukarskie, roboty kanalizacyjne oraz pozostałą infrastrukturę podziemną i naziemną. Firma prowadzi również sprzedaż mieszanek mineralno-bitumicznych na gorąco oraz mieszanek mineralno-cementowych.

Przedsiębiorstwo funkcjonuje w oparciu o dewizę wybitnego uczonego Izaaka Newtona, która głosi: „Ludzie budują dużo murów, a za mało mostów”. Służy ona podkreśleniu roli PRODiM-u w ułatwianiu życia społeczeństwu, bowiem – w nawiązaniu do hasła wiodącego – możliwość łatwego przemieszczania się to bez wątpienia okazja do kruszenia murów powstałych między ludźmi.

Kooperacja z Wisłą Kraków to pokłosie przywiązania do barw klubowych wynikającego z wypracowanej przez lata kultury kibicowania. Późniejsze Partnerstwo, a także zaangażowanie w inicjatywy mające pomóc 13-krotnemu mistrzowi Polski w przywróceniu dawnego blasku, jak przyłączenie się do akcji „Szefie kup karnet” (najwięcej nabytych abonamentów), zakup akcji bonów karnetowych i przekazanie ich na rzecz fanów będących w trudnej sytuacji, nabycie akcji klubu w obu emisjach, wynajem skyboxa, wsparcie finansowe koncertu Gwiazdy dla Białej Gwiazdy czy wstąpienie w szeregi Partnerów Socios – to aspekty potwierdzające wielkość działań Pana Oskara Niezabitowskiego, a także osób wiernie stojących u jego boku.

W ostatnich miesiącach pandemia koronawirusa wpłynęła na funkcjonowanie wielu organizacji, w tym klubów sportowych. Także i w tym czasie Wisła otrzymała od swojego Sponsora wielkie wsparcie, który wykupił reklamę wielkoformatową na czas rozgrywania meczów bez publiczności. Ponadto podczas spotkań w ramach rundy finałowej w sezonie 2019/2020 PRODiM pełnił zaszczytną rolę Partnera wspomnianych ligowych potyczek.

Dalszy rozwój zawodników szkolących się pod skrzydłami Akademii Wisła Kraków jest możliwy również dzięki firmie PRODiM. Przedsiębiorstwo – będące Sponsorem drużyn CLJ U-18 i U-17 – zapewnia wsparcie finansowe adeptom futbolu, a młodzi gracze Białej Gwiazdy z dumą prezentują jego logo, które widnieje w centralnym miejscu na froncie ich koszulek.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›