Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Premiera trzeciego kompletu koszulek Śląska Wrocław

Śląsk zaprezentował trzeci, czerwony komplet koszulek meczowych na sezon 2023/2024, tworzony we współpracy z firmą Nike oraz 11teamsports.

Zielono-biało-czerwone barwy to rzecz święta dla wszystkich fanów Śląska Wrocław. Dlatego też wrocławski klub, we współpracy z firmą Nike oraz 11teamsports, oficjalnym dystrybutorem sprzętu sportowego, przygotował na sezon 2023/24 trzy jednolite komplety strojów meczowych, odpowiadające poszczególnym kolorom. Czerwone trykoty będą pierwszym wyborem wrocławian podczas rywalizacji w Fortuna Pucharze Polski.

Trzeci komplet strojów WKS-u wyróżnia głęboka czerwień i klasyczny wzór. Krój koszulki idealnie układa się na ciele, a tylny panel wykonany jest z drobnej siateczki zapewniającej większą wentylację. Trykot jest termoaktywy, wykonany w technologii DRI-FIT, z miękkiego materiału odprowadzającego wilgoć.

Na prawej piersi znajduje się białe logo Nike, a na lewej żakardowy herb obszyty czerwoną nicią, z haftowaną białą gwiazdką u góry. Charakterystyczna zielono-biało-czerwona szarfa – podobnie jak na domowych i wyjazdowych trykotach – umieszczona została na lewym rękawku, a z prawej strony na dole koszulki pojawił się emblemat w formie unikatowego hologramu, potwierdzający oryginalność produktu. Logo sponsora, nazwiska zawodników oraz numer wykonywane będą w białym kolorze.

Koszulki meczowe można już teraz kupić w sklepie on-line na sklep.slaskwroclaw.pl. W przyszłym tygodniu będą również dostępne w FanShopach #NaStadionie i #Oporowska.

Nowe trykoty Śląska Wrocław można nabyć w cenie 249 zł. W sprzedaży internetowej możliwa jest także personalizacja koszulki oraz darmowa wysyłka powyżej 299 zł na terenie Polski.

 Fot. Dawid Antecki

Najnowsze

Autopay sponsorem Lecha Poznań UAM

Polska spółka technologiczno-finansowa, Autopay została sponsorem Lecha Poznań UAM Logo marki pojawi się pod numerem na koszulkach ...

Całość ›

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›