Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Prawie 3,5 mln zapytań o bilety na mistrzostwa świata

Zakończył się pierwszy etap sprzedaży biletów na przyszłoroczne mistrzostwa świata w piłce nożnej w Rosji. Chęć kupienia wejściówki wyraziło prawie 3,5 mln kibiców. Na finał jest już ponad 300 tys. zgłoszeń, a na mecz otwarcia – 150 tys.

Pierwszy etap sprzedaży zakończył się w czwartek w południe. Do 16 listopada fani muszą się zadeklarować, czy kupują wylosowane bilety. Prawie 70 procent zapytań o bilety pochodzi z Rosji. W dziesiątce najbardziej zainteresowanych nacji jest też Polska, a obok niej Niemcy, Brazylia, Meksyk, Argentyna, USA, Kolumbia, Egipt i Chiny.

W 2013 roku, kiedy sprzedawane były wejściówki na mundial w Brazylii 2014, było na tym etapie prawie 6,1 mln zapytań. A w 2010 roku, kiedy impreza odbywała się w RPA – 1,6 mln.

Wejściówki kosztują między 105 a 1100 dolarów, ale ci co chcą je kupić, muszą wyrobić sobie także tzw. Kartę Kibica. W ten sposób organizatorzy chcą zadbać o bezpieczeństwo na trybunach i poza obiektami. Tylko osoby, które pokażą taki dokument i będą posiadać bilet, zostaną wpuszczone na stadion.

Mistrzostwa świata odbędą się w dniach 14 czerwca – 15 lipca. Polska ma już zapewniony w nich udział. Tytułu bronić będą Niemcy.

Źródło: PAP

Najnowsze

Wisła Płock zapowiada mecz w stylu lat 90-tych

W 6 kolejce PKO Bank Polski Ekstraklasy Wisła Płock podejmie Koronę Kielce, klub zachęcając do spotkania opublikował film ...

Całość ›

GO+bet oficjalnym Sponsorem Wisły Kraków

Do 7 kolejki Fortuna 1 Ligi Biała Gwiazda przystąpi ze wsparciem płynącym ze strony GO+bet Krakowski bukmacher łączy bowiem siły z ...

Całość ›

Legia oferuje kibicom koszulki Retro

W marcu tego roku Legia Warszawa ogłosiła, że z pomocą kibiców stworzy koszulki retro Kibice wybrali wzory a koszulki trafiły ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›