#prawdziwaWISŁA – emocjonalna kampania Wisły Kraków
Dzięki współpracy z agencją BrainBox Wisła Kraków stworzyła dedykowaną kampania reklamowa, której pierwsze efekty możecie obejrzeć poniżej.
W piątek 25 stycznia wystartowała kampania reklamowa, wspierającą sprzedaż karnetów. Głównym elementem kampanii jest 90-sekundowy spot przedstawiający postaci związane z krakowskim klubem: trenerów, kibiców, pracowników oraz piłkarzy – na czele z Jakubem Błaszczykowskim. To postaci, które w trudnych chwilach walczą o uratowanie klubu. Kreacja podkreśla wartości, którymi kierują się bohaterowie materiału. Mają one szczególną wymowę w obecnej sytuacji Wisły, która stanęła nad przepaścią.
– „Mamy do czynienia z wydarzeniem bez precedensu w polskim sporcie i w marketingu. Skala bezinteresownego wsparcia, jakie klub otrzymuje od ludzi z całego świata, to niezwykle przejmująca i budująca historia. Na naszych oczach powstaje nowa, wiślacka mitologia. Jednocześnie, rodzi się szansa na realne zmiany w Wiśle Kraków i odcięcie się od niedawnych wydarzeń. W tej sytuacji Brainbox, który siedzibę ma raptem kilkaset metrów od stadionu Wisły, a w zespole wiele osób mocno związanych z klubem emocjonalnie, nie mógł bezczynnie stać z boku. Mam nadzieję, że nasze zaangażowanie będzie pomocne” – mówił Dyrektor Kreatywny w Brainbox, Krzysztof Korcala. „Przy tej okazji wielkie podziękowania należą się wszystkim, którzy pracowali przy tej kampanii, bo wzorem agencji robili to w tempie ekspresowym i charytatywnie” – dodał.