Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

#prawdziwaWISŁA – emocjonalna kampania Wisły Kraków

Dzięki współpracy z agencją BrainBox Wisła Kraków stworzyła dedykowaną kampania reklamowa, której pierwsze efekty możecie obejrzeć poniżej.

W piątek 25 stycznia wystartowała kampania reklamowa, wspierającą sprzedaż karnetów. Głównym elementem kampanii jest 90-sekundowy spot przedstawiający postaci związane z krakowskim klubem: trenerów, kibiców, pracowników oraz piłkarzy – na czele z Jakubem Błaszczykowskim. To postaci, które w trudnych chwilach walczą o uratowanie klubu. Kreacja podkreśla wartości, którymi kierują się bohaterowie materiału. Mają one szczególną wymowę w obecnej sytuacji Wisły, która stanęła nad przepaścią.

„Mamy do czynienia z wydarzeniem bez precedensu w polskim sporcie i w marketingu. Skala bezinteresownego wsparcia, jakie klub otrzymuje od ludzi z całego świata, to niezwykle przejmująca i budująca historia. Na naszych oczach powstaje nowa, wiślacka mitologia. Jednocześnie, rodzi się szansa na realne zmiany w Wiśle Kraków i odcięcie się od niedawnych wydarzeń. W tej sytuacji Brainbox, który siedzibę ma raptem kilkaset metrów od stadionu Wisły, a w zespole wiele osób mocno związanych z klubem emocjonalnie, nie mógł bezczynnie stać z boku. Mam nadzieję, że nasze zaangażowanie będzie pomocne” – mówił Dyrektor Kreatywny w Brainbox, Krzysztof Korcala. „Przy tej okazji wielkie podziękowania należą się wszystkim, którzy pracowali przy tej kampanii, bo wzorem agencji robili to w tempie ekspresowym i charytatywnie” – dodał.

Najnowsze

Nowy prezes KPS Skry Bełchatów

Rada Nadzorcza z dniem 1 czerwca 2025 powołała na stanowisko Prezesa KPS Skra Bełchatów SA byłego reprezentanta Polski, od wielu lat ...

Całość ›

Nowy dyrektor Finansowy Lechii

Pion administracyjny Lechii Gdańsk rozwija się w kolejnych obszarach Do klubu w roli dyrektora finansowego dołączył Robert ...

Całość ›

Arka Gdynia wznosi toast piwem

Arka Gdynia nadal świętuje historyczny awans do PKO Ekstraklasy, z tej okazji do sprzedaży trafiło specjalne piwo AG Piwo AG to ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›