Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ponad cztery miliony oglądały remis ze Słowenią

Poniedziałkowy mecz Polska-Słowenia oglądało średnio 4,43 mln widzów w TVP1 i 319 tys. w Canal+. Łącznie towarzyski pojedynek miał 4,75 mln oglądających.

Towarzyski mecz piłki nożnej pomiędzy Polską, a Słowenią odbył się 14 listopada br. o godz. 20.45. W Polsce spotkanie transmitowały dwie stacje – Publiczna Jedynka oraz TVP Sport. Pojedynek zakończył się remisem 1 do 1.

Średnia widownia transmisji w TVP1 wyniosła 4,43 mln osób, co przełożyło się na 28,33 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na antenie TVP Sport mecz oglądało dodatkowe 319 tys. osób, co dało tej stacji 2,04 proc. udziału. Łączna widownia spotkania Polska-Słowenia wyniosła 4,75 mln osób (30,37 proc. udziału).

W zeszły poniedziałek wszystkie stacje grupy TVP osiągnęły średni dobowy udział w rynku wynoszący 34,4 proc., o ponad 5 pkt. proc. powyżej średnich notowanych jesienią br. Z kolei sumaryczny wynik samej Jedynki i Dwójki tego dnia uplasował się na poziomie 25,4 proc. – najwyższym dobowym w jesiennej ramówce br.

Zdecydowanie większą widownię gromadziły rozgrywane w ostatnim czasie mecze reprezentacji Polski do Mundialu Rosja 2018, które transmituje Telewizja Polsat.

Ostatni pojedynek Rumunia-Polska z 11 listopada na antenach Polsatu i Polsatu Sport oglądało średnio ponad 8,5 miliona widzów.

Źródło: Wirtualne Media

Najnowsze

STS na froncie koszulek Ruchu

STS podpisał kontrakt sponsorski z Ruchem Chorzów, na mocy którego został sponsorem strategicznym 14-krotnego mistrza Polski Logo ...

Całość ›

DB Protection współpracuje z Pogonią

Marka DB Protection dołącza do grona Partnerów Srebrnych idei Biznesowej Dumy Pomorza, czyli biznesowego projektu Pogoni Szczecin DB ...

Całość ›

Enea partnerem projektu „Poznaj Mistrzów – Zostań Mistrzem”

Enea, jako sponsor główny, wspólnie z Miejskim Klubem Lekkoatletycznym Szczecin będzie realizować projekt „Poznaj Mistrzów – ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›