Ponad cztery miliony oglądały remis ze Słowenią
Poniedziałkowy mecz Polska-Słowenia oglądało średnio 4,43 mln widzów w TVP1 i 319 tys. w Canal+. Łącznie towarzyski pojedynek miał 4,75 mln oglądających.
Towarzyski mecz piłki nożnej pomiędzy Polską, a Słowenią odbył się 14 listopada br. o godz. 20.45. W Polsce spotkanie transmitowały dwie stacje – Publiczna Jedynka oraz TVP Sport. Pojedynek zakończył się remisem 1 do 1.
Średnia widownia transmisji w TVP1 wyniosła 4,43 mln osób, co przełożyło się na 28,33 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na antenie TVP Sport mecz oglądało dodatkowe 319 tys. osób, co dało tej stacji 2,04 proc. udziału. Łączna widownia spotkania Polska-Słowenia wyniosła 4,75 mln osób (30,37 proc. udziału).
W zeszły poniedziałek wszystkie stacje grupy TVP osiągnęły średni dobowy udział w rynku wynoszący 34,4 proc., o ponad 5 pkt. proc. powyżej średnich notowanych jesienią br. Z kolei sumaryczny wynik samej Jedynki i Dwójki tego dnia uplasował się na poziomie 25,4 proc. – najwyższym dobowym w jesiennej ramówce br.
Zdecydowanie większą widownię gromadziły rozgrywane w ostatnim czasie mecze reprezentacji Polski do Mundialu Rosja 2018, które transmituje Telewizja Polsat.
Ostatni pojedynek Rumunia-Polska z 11 listopada na antenach Polsatu i Polsatu Sport oglądało średnio ponad 8,5 miliona widzów.
Źródło: Wirtualne Media