Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ponad 13 mln oglądało spotkanie Polski z Kolumbią

Drugie spotkanie Polski na Mistrzostwach Świata z Kolumbią oglądało 13,6 mln kibiców.

W niedzielę Reprezentacja Polski rozegrała drugie spotkanie na Mistrzostwach Świata, tym razem rywalem była Kolumbia. Spotkanie transmitowane było na antenie TVP 1 i TVP Sport. Transmisja spotkania przyciągnęła Polaków i osiągnęła 75,45 procent udziału w rynku. Jedynce mecz śledziło 11,64 mln widzów, a w TVP Sport – 1,99 mln.

Poprzednie spotkanie Polski z Senegalem średnio oglądało 11,3 mln widzów i osiągnęło 78,14 procent rynku. Polscy piłkarze kolejne spotkanie rozegrają w czwartek, niestety ze względów sportowych budzi mniejsze zainteresowanie kibiców.

 

Najnowsze

Legia oferuje kibicom koszulki Retro

W marcu tego roku Legia Warszawa ogłosiła, że z pomocą kibiców stworzy koszulki retro Kibice wybrali wzory a koszulki trafiły ...

Całość ›

Superliga wprowadza ujednolicony system stron internetowych

Superliga sp z oo, jako pierwsza organizacja zarządzająca ligami zawodowymi w Polsce, stawia na jednolity system informatyczny To efekt ...

Całość ›

PGE Ultramaraton Nadbużański po raz czwarty

PGE Polska Grupa Energetyczna po raz kolejny została sponsorem tytularnym PGE Ultramaratonu Nadbużańskiego Czwarta edycja tego ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›