Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ponad 13 mln oglądało spotkanie Polski z Kolumbią

Drugie spotkanie Polski na Mistrzostwach Świata z Kolumbią oglądało 13,6 mln kibiców.

W niedzielę Reprezentacja Polski rozegrała drugie spotkanie na Mistrzostwach Świata, tym razem rywalem była Kolumbia. Spotkanie transmitowane było na antenie TVP 1 i TVP Sport. Transmisja spotkania przyciągnęła Polaków i osiągnęła 75,45 procent udziału w rynku. Jedynce mecz śledziło 11,64 mln widzów, a w TVP Sport – 1,99 mln.

Poprzednie spotkanie Polski z Senegalem średnio oglądało 11,3 mln widzów i osiągnęło 78,14 procent rynku. Polscy piłkarze kolejne spotkanie rozegrają w czwartek, niestety ze względów sportowych budzi mniejsze zainteresowanie kibiców.

 

Najnowsze

KGHM Zagłębie Lubin otrzyma rządowe środki na halę sportową

Ministerstwo Sportu i Turystyki wspiera Zagłębie Lubin SA w rozwoju sztandarowego projektu dla młodych sportowców – Akademii ...

Całość ›

R-Gol partnerem ŁKS-u

Firma R-GOLcom została partnerem technicznym Łódzkiego Klubu Sportowego na najbliższe dwa lata Do końca czerwca 2021 roku R-GOLcom – ...

Całość ›

Legia prezentuje koszulkę na sezon 2019/2020

Legia Warszawa zaprezentowała nowe koszulki meczowe, w sezonie 2019/20  "Wojskowi" postawili na zielony kolor koszulek Legia Warszawa ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›