Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Polska Liga Esportowa napędzana przez Play w sezonie Wiosna 2018

Play przedłużyła umowę sponsoringową z Polską Ligą Esportową, pozostając jej głównym partnerem.

Play będzie trzeci raz z rzędu głównym partnerem rozgrywek oraz transmisji z rywalizacji w Counter-Strike: Global Offensive i League of Legends. Operator sieci komórkowej od lat aktywnie angażuje się w promocję esportu i gamingu. Rozwija dedykowaną ofertę dla graczy, wspiera Polską Ligę Esportową i bierze udział w największych wydarzeniach skierowanych do fanów esportu w Polsce.

Polska Liga Esportowa sezon Wiosna 2018 to rywalizacja dziesięciu drużyn w Counter-Strike: Global Offensive i ośmiu w League of Legends o pulę nagród wynoszącą 264 000 złotych. Fani esportu mogli zobaczyć zawodników podczas rywalizacji na żywo w czasie Warszawskich Targów Gier – Good Game (21-22 kwietnia). Kolejna okazja już podczas finałów na GameON Kielce (23-24 czerwca).

Polska Liga Esportowa napędzana przez Play

Sieć Play po raz pierwszy zaangażowała się we wsparcie Polskiej Ligi Esportowej w marcu 2017 roku, a od ponad dwóch lat rozwija dedykowaną dla graczy platformę #GamersGonnaPlay – za co operator sieci komórkowej został nagrodzony statuetką Effie w kategorii Brand Experience. Dodatkowo, Play stworzył system lojalnościowy, w którym za doładowania nagradza graczy punktami wymiennymi na waluty w grach i skórki. Sieć wspiera też najważniejszych polskich influencerów gamingowych i streamerów.

– “W procesie profesjonalizacji polskiego esportu silni i stabilni partnerzy są bardzo ważni. Play jest głównym partnerem rozgrywek oraz transmisji z meczów, co stwarza możliwości rozwoju i regularnego wsparcia finansowego dla drużyn. Na dodatek współpracujemy z marką, która angażuje się w esport na wielu polach swojej działalności, przez co przyczynia się do rozwoju Polskiej Ligi Esportowej i całej dyscypliny” – mówi Lena Bortko, Product Manager Polskiej Ligi Esportowej.

– “W ramach rozwoju platformy komunikacji #GamersGonnaPlay, naturalnym krokiem było kontynuowanie współpracy z Polską Ligą Esportową, której towarzyszymy od samego początku. Z roku na rok idziemy wyżej, w tym roku chcemy dostarczyć graczom i fanom nie tylko dużo esportowych emocji, ale również atrakcyjną ofertę dopasowaną do ich potrzeb” – dodaje Aleksandra Nitecka, Senior Digital Marketing Manager w Play.

Polska Liga Esportowa wystartowała w marcu 2017 roku. W łącznej puli nagród dwóch sezonów znalazło się ponad 500 tysięcy złotych, o które walczyli polscy esportowcy w grach Counter-Strike: Global Offensive oraz League of Legends. Rozgrywki wyróżniają się strukturą ligową zamiast turniejowej oraz zapewnieniem drużynom możliwości stałego dochodu. Organizatorzy rozgrywek: Fantasy Expo i ELIGA wspierają zespoły i zawodników w procesie profesjonalizacji.

Najnowsze

Porady

Pozyskiwanie sponsorów a budowanie wokół klubu zaangażowanej społeczności

Budowanie zaangażowanej społeczności to kolejny ważny element w procesie poszukiwania sponsorów dla małych klubów sportowych Jakie ...

Całość ›

Arka Gdynia stworzyła kolekcję na finał Pucharu

Arka Gdynia po awansie do kolejnego w ostatnim czasie finału Pucharu Polski stworzyła specjalną kolekcję odzieży oraz gadżetów ...

Całość ›

NOXy® dołącza do grona partnerów Chemika

Grupa Azoty, producent NOXy®, została partnerem Grupa Azoty Chemik Police, to nie pierwsza współpraca z przedstawicielem sportu marki ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.