Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PKO Partnerem Strategicznym Enea Czarni Radom

Lider polskiego sektora bankowości – PKO Bank Polski został Sponsorem Strategicznym Enea Czarnych Radom. Umowa będzie realizowana w sezonie 2023/24 siatkarskiej PlusLigi.

– „Jednym z kluczowych elementów strategicznych PKO Banku Polskiego jest zaangażowanie w rozwój sportu w Polsce. Od wielu lat jesteśmy sponsorem tytularnym piłkarskiej Ekstraklasy. Wspieramy również wydarzenia biegowe, jeździectwo, żużel i wiele innych. PKO Bank Polski zdecydował o aktywnym wsparciu drużyny występującej w jednej z najsilniejszych lig siatkarskich na świecie z, ponadto w dyscyplinie w której drużyna narodowa sięga po najwyższe trofea od wielu lat i stale buduje pozytywne emocje w Polakach. To wyjątkowy projekt, w którym chcemy wykorzystać potencjał PKO Banku Polskiego jako mecenasa polskiego sportu. Wierzymy, że nasz wkład, nie tylko finansowy, przyniesie korzyści zarówno klubowi, zawodnikom, jak i kibicom oraz przyczyni się do rozwoju siatkówki w Radomiu, jak i w całej Polsce.” – mówi Robert Lubański – Dyrektor Departamentu Zarządzania Marką i CSR w PKO Banku Polskim.

Bank będzie korzystał z szerokich świadczeń promocyjnych, a także umacniał swój wizerunek, jako instytucji zaangażowanej w rozwój siatkówki i propagującej aktywność fizyczną wśród dzieci, młodzieży oraz starszych osób rekreacyjnie uprawiających sport. W ramach zawartej współpracy, logo PKO Banku Polskiego będzie umieszczone na wszystkich strojach meczowych zawodników oraz zostanie wyeksponowane m. in. wewnątrz hali – na boisku, telebimie oraz na bandach LED. Bank jako Sponsor Strategiczny będzie uczestniczył w licznych akcjach promocyjnych organizowanych w mediach społecznościowych, jak i w konkursach skierowanych do kibiców podczas meczów. Enea Czarni Radom będzie promować Partnera Strategicznego na oficjalnej stronie internetowej klubu, w mediach społecznościowych, jak i podczas wszystkich meczów rozgrywanych przed własną publicznością.

Najnowsze

Fundacja „Maraton Warszawski” i WK Dzik biegną razem

Fundacja „Maraton Warszawski” i WK Dzik ruszają w biegową trasę i ogłaszają partnerstwo Współpraca dotyczy Biegu Konstytucji 3 ...

Całość ›

Bartosz Kurek został ambasadorem marki Goldsaver

Bartosz Kurek został ambasadorem marki Goldsaver Jeden z najlepszych siatkarzy na świecie zgarnął więc w tym roku pierwsze złoto ...

Całość ›

Drużyna Śląska w miniaturze

Erik Exposito, Matias Nahuel Leiva, Rafał Leszczyński, Patrick Olsen, Patryk Klimala, trener Jacek Magiera i prezes Patryk Załęczny ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›