PKO nadal Sponsorem Tytularnym Ekstraklasy?
Mimo pandemii PKO Bank Polski pozostanie Sponsorem Tytularnym rozgrywek piłkarskiej Ekstraklasy? Słowa te potwierdza Mariusz Chłopik, dyrektor biura Ekstraklasy i gamingu w PKO Banku Polskim.
Rozgrywki Ekstraklasy od lat wzbudzają spore zainteresowanie i posiadają liczne grono partnerów. Obecnie Sponsorem Tytularnym rozgrywek jest PKO Bank Polski. Niedawno organizatorzy ligi informowali, że roczna ekspozycja banku w mediach w związku ze sponsoringiem wyniosła 321 milionów złotych. Podczas rozmowy Sebastiana Staszewkiego z Mariuszem Chłopikiem, dyrektorem biura Ekstraklasy i gamingu w PKO Banku Polskim na łamach Interia.pl przedstawiciel sponsora odniósł się do dalszej współpracy. – „Tak jak wielokrotnie podkreślaliśmy, z PKO BP Ekstraklasą zamierzamy związać się na wiele lat. Bo korzyści są obustronne. I to nie tylko wizerunkowe, ale także, jak pan zauważył – biznesowe. Cele, które sobie założyliśmy przez trzy lata, zostały osiągnięte. Dlatego jesteśmy w toku rozmów o nowym kontrakcie reklamowym.” – powiedział Chłopik.
Dyrektor odniósł się również do długości kontraktu, który miałby trwać dwa lata – „Prawdopodobnie dwa. A to z tego powodu, że ma być dostosowana do kontraktu telewizyjnego, który Ekstraklasa S.A. zawarła z Canal+ i TVP. Chcemy wiedzieć za co dokładnie płacimy. Telewizja jest też głównym nośnikiem piłkarskich treści i powinniśmy być w niej obecni.”
Z wywiadu możemy dowiedzieć się również, że prawdopodobnie kontrakt między stronami kolejny raz ma być rekordowy, -„Nie znam dokładnych kwot sprzed lat, ale mogę zdradzić, że Ekstraklasa S.A. wystąpiła do nas o ciut wyższą kwotę niż poprzednio. Spowodowane jest to między innymi tym, że w przyszłym sezonie zobaczymy w lidze o dwie drużyny więcej. Natomiast pamiętajmy, że występujemy w dwupaku: PKO Bank Polski i Totalizator Sportowy. To pozwala pozyskiwać Ekstraklasie nowych sponsorów, bo nasze firmy dodają największej sportowej lidze w Polsce wiarygodności i prestiżu. – powiedział Dyrektor Chłopik.