Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

ORLEN OIL Sponsorem Strategicznym Wisły Kraków

Wisła Kraków poinformowała, że ORLEN OIL należący do Grupy PKN Orlen zostanie Sponsorem Strategicznym klubu od nowego sezonu.

Wisła Kraków to klub z bogatą historią i tradycją, który w środowisku biznesowym zatacza coraz szersze kręgi. Spółka ORLEN OIL, która od początku istnienia związana jest z Krakowem, będzie od początku sezonu 2021/2022 Sponsorem Strategicznym 13-krotnego mistrza Polski. Logotyp ORLEN OIL wraz z marką olejów motoryzacyjnych PLATINUM zostanie wyeksponowany w centralnej części trykotów meczowych, a także na bandach reklamowych Stadionu Miejskiego im. Henryka Reymana w Krakowie oraz na materiałach marketingowych Klubu. Nawiązana współpraca oznacza dla Wisły Kraków nowe możliwości rozwojowe i pozyskanie Partnera rozumiejącego potrzeby lokalnej społeczności. Z kolei dla ORLEN OIL to wzmocnienie rozpoznawalności marki, realne wsparcie działań biznesowych, a także zaangażowanie w rozwój najmłodszych sportowców.

– “Zawarta umowa – oprócz standardowych elementów widocznych także przy okazji współpracy z innymi podmiotami, jak ekspozycja logo na frontach trykotów meczowych zawodników Białej Gwiazdy czy materiałach marketingowych – niesie ze sobą misję. Nie bez powodu użyłem słowa misja, gdyż misją zarówno Wisły, jak i PKN ORLEN jest wyniesienie rodzimego futbolu na wyższy poziom i ponowne zaistnienie 13-krotnego mistrza Polski na najwyższym szczeblu Ekstraklasy oraz na arenie międzynarodowej” – mówi Dawid Błaszczykowski, Prezes TS Wisła Kraków.

– “Każdy projekt sponsoringowy, w który się angażujemy, musi przekładać się realnie na wzrost wartości marki i wspierać nasz biznes. Jednocześnie w całej Grupie ORLEN przykładamy dużą wagę do inicjatyw, które odpowiadają na potrzeby lokalnej społeczności. ORLEN OIL to spółka zakorzeniona w Krakowie i wsparcie klubu piłkarskiego w tym mieście uzupełnia prowadzone działania sponsoringowe. Wypracowane warunki gwarantują znaczący zwrot z zaangażowanego kapitału, co korzystnie przełoży się na sprzedaż, a co za tym idzie wyniki finansowe spółki. W ramach współpracy mocny akcent położono też na rozwój procesu szkoleniowego uzdolnionej młodzieży i zaplecza treningowego. W ten sposób umożliwimy najmłodszym zawodnikom dalszy rozwój pod kątem ewentualnego wejścia do profesjonalnego sportu, a może nawet reprezentacji narodowej” – mówi Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN.

Należąca do Grupy ORLEN, Spółka ORLEN OIL to czołowy producent i dystrybutor środków smarnych dla motoryzacji, rolnictwa i przemysłu, a także płynów eksploatacyjnych oraz płynów do dezynfekcji. Marka postanowiła rozszerzyć swoje działania związane ze wsparciem lokalnej społeczności i zaangażować się we wsparcie futbolu pod Wawelem. Ważnym elementem umowy jest pomoc w rozwoju młodych talentów Białej Gwiazdy poprzez sponsoring drużyn młodzieżowych funkcjonujących w ramach Akademii Piłkarskiej Wisły, a to oznacza wsparcie dla około 250 zawodniczek i zawodników trenujących 11 drużynach w kategoriach wiekowych od U-7 do U-18. Zaangażowanie wielu osób, w tym Jakuba Błaszczykowskiego, w połączeniu z bogatą tradycją szkolenia w Wiśle Kraków sprawiło, że od tego czasu wychowanie młodych piłkarzy weszło w nowy etap. Głównym założeniem Akademii jest usystematyzowanie treningu piłkarskiego oraz zapewnienie jakościowego szkolenia na każdym szczeblu.

Wisła Kraków i ORLEN OIL wypracowały bardzo korzystne warunki współpracy, które zostaną zainaugurowane wraz ze startem sezonu 2021/2022. Logotypy korporacyjne krakowskiej spółki oraz znaki towarowe marki olejowej pojawią się w centralnych miejscach koszulek meczowych pierwszej drużyny. Znaki Sponsora zostaną również umieszczone na pozostałych ubiorach sztabu szkoleniowego oraz młodszych drużyn wchodzących w skład Akademii Piłkarskiej. Dodatkowo oznaczenie Sponsora pojawi się na bandach statycznych oraz LED ustawionych wokół murawy boiska, w przestrzeniach między trybunami i na ławkach rezerwowych na Stadionie Miejskim im. Henryka Reymana w Krakowie oraz w bazie treningowej zlokalizowanej w Myślenicach. Dodatkowe logotypy pojawią się również na autokarze klubowym oraz we wszelkich oficjalnych materiałach marketingowych klubu. W ramach podpisanej umowy do Rady Nadzorczej Białej Gwiazdy zostanie powołany nowy członek wskazany przez ORLEN OIL. To ustalony element wspólnych negocjacji, udowadniający, że przedstawiciel Sponsora również będzie obecny podczas wszystkich istotnych decyzji podejmowanych w klubie w najbliższej przyszłości.

Angażując się w sponsoring Wisły Kraków, Spółka ORLEN OIL chce jak najlepiej wywiązywać się z roli odpowiedzialnej firmy i pracodawcy, członka społeczności oraz dobrego sąsiada. Firma posiadająca swoje zakłady przemysłowe w Trzebini oraz w Jedliczu niejednokrotnie udowadniała, jak ważne dla niej są działania, które odpowiadają na potrzeby lokalnych społeczności i niosą za sobą realne zmiany w życiu ludzi, do których są kierowane. Jako krajowy lider środków smarnych firma zdaje sobie również sprawę z odpowiedzialności wynikającej ze wsparcia różnych dyscyplin sportowych, które pozytywnie oddziałują na miliony Polaków, dostarczając pozytywne emocje, które przekładają się bezpośrednio na postrzeganie marki. Aktywność sponsoringowa ORLEN OIL wpisuje się w działania realizowane w ramach Grupy ORLEN ukierunkowane na wsparcie najmłodszych poprzez promowanie sportu amatorskiego oraz zdrowego stylu życia. Właśnie takie działania z obszaru CSR również będą stanowić przedmiot współpracy z klubem.

Najnowsze

AC Milan z charytatywnym kompletem od Pumy

Specjalny złoty strój upamiętnia działalność charytatywną AC Milan z napisem „Fondazione Milan” nadrukowanym pod kołnierzem z ...

Całość ›

Stal Rzeszów przedłużyła umowy z partnerami

Stal Rzeszów, która występuje w 2 Lidze przedłużyła umowę z dwoma partnerami - Autoryzowanym dealer marki Toyota Dakar oraz ...

Całość ›

Rafał Wisłocki w Termalice

Rafał Wisłocki został dyrektorem ds organizacyjnych i marketingowych Bruk-Betu Termaliki Nieciecza, tym samym kończąc współpracę z ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›