Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Nowy Olimpijski będzie większy

Urząd Miasta Wrocławia zdecydował, że jeszcze tej zimy na Nowym Olimpijskim pojawi się 555 dodatkowych krzesełek.

Większość z nich trafi na cieszące się dużym zainteresowaniem kibiców sektory L i M. Niewykluczone jednak, że zanim żużlowe motocykle ponownie zawarczą na stadionie, miejsc na trybunach jeszcze przybędzie. We wrocławskim magistracie są bowiem plany stworzenia jeszcze jednego sektora z miejscami siedzącymi.

– “Dzięki tej inwestycji na przyszłorocznych meczach Betard Sparty Wrocław w najlepszej żużlowej lidze świata będziemy mieli do dyspozycji około 14.000 komfortowych miejsc. Bardzo się cieszymy, że miasto Wrocław dostrzega ten ogromny potencjał Sparty. Każde dodatkowe krzesełko na tym stadionie to trafiona inwestycja” – mówi Krystyna Kloc, Prezes WTS Sparty Wrocław.

Miniony sezon potwierdził, że zainteresowanie żużlem we Wrocławiu jest ogromne. Wraz z powrotem ścigania na wrocławskie Zalesie, w stolicy Dolnego Śląska ponownie wybuchła „moda na żużel” a wrocławscy kibice szczelnie wypełniali nowy obiekt. Niemal wszystkie ligowe mecze na „Nowym Olimpijskim” obejrzał komplet publiczności (dotychczasowy rekord frekwencji to 13.100 widzów). Zawody ligowe z udziałem Betard Sparty Wrocław zobaczyło łącznie 105 117 kibiców i jest to najlepszy wynik w całej PGE Ekstralidze w 2017 roku. Wolnych krzesełek próżno było szukać także podczas żużlowego turnieju w ramach The World Games, w którym triumfowała Reprezentacja Polski prowadzona przez pochodzącego z Wrocławia kapitana Macieja Janowskiego.

– “O tym jak wielkie było zainteresowanie spotkaniami naszych żużlowców na „Nowym Olimpijskim” najlepiej świadczy jednak fakt, że sprzedaż internetowa wejściówek na wielki finał ligi z FOGO Unią Leszno została zamknięta dosłownie w kilkadziesiąt minut” – dodaje Adrian Skubis, koordynator ds. komunikacji we wrocławskim Klubie.

Powiększenie pojemności Stadionu Olimpijskiego to świetne wiadomości dla klubu WTS Sparta Wrocław, który w odpowiedzi na ogromne zainteresowanie kibiców, już wkrótce zamierza rozpocząć dystrybucję karnetów na sezon 2018. Przypomnijmy, że żużlowcy Betard Sparty powrócili w 2017 roku do Wrocławia po niemal dwuletniej nieobecności, związanej z remontem zabytkowego Stadionu Olimpijskiego przy ulicy Paderewskiego 35.

 

Najnowsze

Carolina Car Company sponsorem DPD Legionovii

Carolina Car Company została sponsorem DPD Legionovii, już niebawem na ulicach Legionowa zobaczycie nowiutkie klubowe samochody marki ...

Całość ›

Pogoń z kompletem strojów od Capelii

Pogoń Szczecin mimo długiego czasu oczekiwania pokazała stroje, które przygotował dla nich nowy partner, firma Capelii Sport Nowa ...

Całość ›

Toyota Nowakowski jedzie dalej z Miedzią

Dealer samochodowy Toyota Nowakowski pozostaje wyłącznym sponsorem motoryzacyjnym Miedzi Legnica Obie strony związały się umową na ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Carolina Car Company sponsorem DPD Legionovii.
#sponsoringsport #dpdlegionowia https://sponsoringsport.pl/carolina-car-company-sponsorem-dpd-legionovii/

Pogoń z kompletem strojów od Capelii.
#sponsoringsport #pogonszczecin #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/pogon-z-kompletem-strojow-od-capelii/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.