Nowak-Mosty zwiększa zaangażowanie
Firma Nowak-Mosty, zwiększa swoje zaangażowanie i będzie współpracować ramię w ramię z Wisłą Kraków przy odbudowie klubu przez kolejne 3 lata.
Na mocy przedłużonej umowy, logo przedsiębiorstwa widnieć będzie nie tylko na strojach pierwszego zespołu, ale również na rękawach koszulek zawodników drużyn Akademii Wisły Kraków.
Krokiem milowym we współpracy z firmą, na czele której stoją Władysław Nowak i Adam Adamczyk, było przeniesienie jej na jeszcze wyższy poziom. W listopadzie 2019 roku Wisła Kraków z przyjemnością mogła ogłosić, ze firma Nowak-Mosty zmieniła status na Oficjalnego Sponsora klubu z Reymonta, w związku z czym jej logo pojawiło się na rękawach trykotów pierwszej drużyny.
Teraz spółka zajmująca się projektowaniem i wykonawstwem w zakresie budownictwa inżynieryjnego w ramach dróg kołowych i żelaznych – w tym budową mostów, wiaduktów, tuneli, kładek dla pieszych, przejść podziemnych, przepustów i murów oporowych, jeszcze bardziej zwiększyła swoje zaangażowanie finansowe, decydując się na znaczące przedłużenie współpracy. W związku z tym w widoczny sposób zwiększy się ekspozycja logo firmy na nośnikach reklamowych na stadionie, włączając w to bandy LED, dywany 3D, jak również ścianki reklamowe. Co więcej, niezmiernie ważnym elementem przedłużonej właśnie umowy jest zapis nadający firmie Nowak-Mosty tytuł Oficjalnego Sponsora Akademii Wisły Kraków. Logotyp przedsiębiorstwa pojawi się na rękawach koszulek zawodników drużyn Akademii Wisły Kraków z roczników od U-7 do U-18.
Długofalowa współpraca z klubem z Reymonta jest wyrazem biznesowego zaufania między partnerami, ale także zwyczajnej kibicowskiej troski, która towarzyszy jej od samego początku. Rozsądne i przemyślane zarządzanie przedsiębiorstwem, które niedawno świętowało pięciolecie swojego istnienia, pozwala połączyć dbałość o rozwój klubu z promocją marki Nowak-Mosty i zwiększeniem jej rozpoznawalności. Nawet w obliczu trudnej sytuacji spowodowanej ogólnoświatową pandemią, która dotknęła także środowisko piłkarskie krakowski klub mógł odczuć wsparcie swojego Sponsora. W momencie, gdy mecze rozgrywane były bez publiczności, dzięki wsparciu firmy na sektorze E pojawiły się dwie reklamy wielkoformatowe, a jako powierzchnia reklamowa posłużyły także barierki za obiema bramkami.
– „Od samego początku współpraca z Nowak-Mosty opiera się o ważne dla funkcjonowania klubu normy i wartości. Nasz Sponsor doskonale wpisuje się w politykę rodzinnego przedsiębiorstwa, co bez wątpienia jest kolejnym aspektem łączącym firmę mającą korzenie w województwie śląskim z naszym klubem. Wspólna myśl biznesowa, patrzenie i podążanie w jednym kierunku i współpraca oparta na partnerstwie to aspekty, będące podstawą kooperacji z Nowak-Mosty” – zaczął Dawid Błaszczykowski, Prezes Wisły Kraków SA. – „Jesteśmy wdzięczni Panom Nowakowi i Adamczykowi za zwiększenie zaangażowania i dokładanie istotnej cegiełki niezbędnej do odbudowy klubu. Cieszymy się, że logo firmy będzie widnieć nie tylko na strojach meczowych pierwszej drużyny, ale także młodych adeptów futbolu z wiślackiej Akademii. Właśnie dzięki Sponsorom takim, jak Nowak-Mosty możemy z wiarą patrzeć w przyszłość, stopniowo realizując postawione przed nami zadania na wielu płaszczyznach. Głęboko wierzę, że wspólnymi siłami nasza misja zakończy się pomyślnie” – dodał.
– „Myślę, że nie byłoby nas tu, gdyby nie obecne władze klubu, które pozwoliły uwierzyć w powodzenie tego projektu. Dzięki ich podejściu i stworzeniu niecodziennego klimatu opartego na zaufaniu i prawdziwości zdecydowaliśmy się przedłużyć dotychczasową współpracę o 3 lata. Dostrzegamy potencjał biznesowy Wisły Kraków i możliwości, które płyną z tej kooperacji. Mamy nadzieję, że uda się nam razem wybudować most do sukcesów Wisły” – powiedział Władysław Nowak, Prezes firmy Nowak-Mosty. – „Rozpiera nas duma, iż staliśmy się częścią wiślackiej rodziny, którą współtworzą wyjątkowi ludzie. Pragniemy podziękować Panu Prezesowi Dawidowi Błaszczykowskiemu za autentyczność i życzliwość oraz ogromny wkład włożony w misję, w jakiej mamy możliwość uczestniczyć. Pragnę podkreślić także rolę Tomasza Czwartkiewicza – to właśnie Dyrektor Sprzedaży Wisły otoczył nas opieką i wprowadził do wiślackiego środowiska biznesowego, zarażając sympatią do Białej Gwiazdy. Bezapelacyjnie również i z tego powodu warto być częścią tak wspaniałego klubu!” – dodał Adam Adamczyk, Wiceprezes Nowak-Mosty.
Firma Nowak-Mosty prężnie rozwija się na rynku projektów budowlanych, nie bojąc się korzystać z odważnych i innowacyjnych rozwiązań, aby zapewnić jak najwyższe standardy oraz zagwarantować zadowolenie inwestorów. Wyróżnia się jakością i terminowością usług, a także nowoczesną bazą sprzętową i transportową, dzięki czemu może pochwalić się realizacją kilkudziesięciu ważnych projektów, których długą listę już wkrótce uzupełni chociażby budowa zachodniej obwodnicy Podłęża czy ukończenie prac mostowych w ramach budowy wiaduktu kolejowego nad ul. Armii Krajowej w Krakowie. Przez pięć lat swojej działalności wyrosła na jednego z liderów branży infrastruktury mostowej w Polsce, co znajduje potwierdzenie chociażby w wygranym niedawno wraz z firmą COMPLEX Dąbrowa Górnicza przetargu na ogromną inwestycję kolejową, obejmującą budowę centrum przesiadkowego wraz z tunelem pod torami kolejowymi w Dąbrowie Górniczej.