Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Nowa koszulka meczowa Wisły Kraków 2020/2021

Po przedstawieniu nowego Sponsora Technicznego Wisły Kraków, przyszedł czas na zaprezentowanie strojów, w jakich zawodnicy Białej Gwiazdy przystąpią do rozgrywek zbliżającego się wielkimi krokami sezonu 2020/2021.

Strój techniczny, przygotowany dla Białej Gwiazdy przez włoską firmę Marcon, charakteryzować będzie logo firmy przedstawiające ludzkie ciało, które czerpie także inspirację z włóczni, wyrażającej z definicji dynamikę i szybkość. Znak firmowy Macron Hero jest jeszcze bardziej wymownym symbolem radości płynącej ze sprostania wyzwaniu, osiągnięcia celu, trudu, pasji oraz determinacji. Filozofia, którą kieruje się firma Macron to: „Work hard. Play harder”. Myśl ta jest spójna z dewizą Wisły Kraków, która pracuje nad odbudową klubu.

Pierwszy model koszulki krakowian to model Alhena, wyróżniający się spośród innych wyjątkowym dwutonowym, tłoczonym designem, a także materiałem w technologii SOFTLOCK – miękkim, gładkim, lekkim i odpornym na rozdarcia – którego jedną z zalet jest szybkie schnięcie. Wysoki komfort użytkowania zapewnia także średnie dopasowanie koszulki do ciała. Wstawki z siatki umieszczone na ramionach zapewniają maksymalną wentylację i długotrwałą świeżość podczas wysiłku fizycznego, a całości stroju dopełnia dekolt pod szyją i wstawka z dzianiny u dołu koszulki.

Podstawowy komplet strojów będzie utrzymany w tradycyjnej czerwonej kolorystyce, a kolejne dwa trykoty, tak jak to miało miejsce w poprzednich sezonach, w kolorach białym i w niebieskim. W drugiej części sezonu do klubu dotrą specjalnie zaprojektowane z myślą o 13-krotnym mistrzu Polski, dedykowane trykoty.

Po raz pierwszy Wiślacy będą mieli okazję założyć nowe trykoty w środę 5 sierpnia podczas sparingu ze Stalą Mielec.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›