Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Nike chciało przebiec maraton w mniej niż 2 godziny

Nike zorganizowało specjalną próbę bicia rekordowego czasu na pokonanie maratonu, chciało to zrobić w czasie mniejszym niż 2 godziny.

Odzieżowy gigant, marka Nike zorganizowało specjalne wydarzenie. W wyselekcjonowanych warunkach przy udziale najlepszych biegaczy i przede wszystkich swoich butów chciało złamać granicę 2 godzin na pokonanie dystansu biegu maratońskiego.

Przygotowania do pobicia rekordowego czasu trwały od dłuższego czasu. Przede wszystkim producent chciał dostosować i stworzyć buty jak najlepsze i dopasowane do butów wybranych biegaczy. Do biegu przystąpili najlepsi maratończycy na świecie oraz biegacze, którzy narzucali tempo. Wszystko było perfekcyjnie wyliczone, wyznaczone zostało tempo jakie pozwoli do pobicia rekordu. Na miejsce bicia rekordu wyznaczono słynny tor wyścigowy Monza.

Niestety do pokonania maratonu w czasie 2 godzin zabrakło 25 sekund. Na metę w czasie 2:00:24 wbiegł Eliud Kipchoge. Razem z nim dystans pokonali tylko dwaj główni pomocnicy – zwycięzca maratonu w Bostonie Etiopczyk Lelisa Desisa oraz rekordzista świata w półmaratonie Erytrejczyk Zersenay Tadese.

Cało wydarzenie zostało perfekcyjnie przygotowane przez Nike, które opublikowało wiele filmowych zapowiedzi planowanego wydarzenia a media na całym świecie informowały o podjętej próbie.

Źródło: Nike

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›