Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Nielsen otwiera dział Esportu

Nielsen Esports to nowa marka Nielsena zajmująca się analizą rynku. 

Jak twierdzi firma Nielsen obecne dane dotyczące rynku są bardzo niedokładne i niepewne, dlatego sama postanowiła zająć się tą branżą. Np. według niektórych źródeł wartość rynku elektronicznego sportu osiągnęła w ub.r. ok. 490 mln dol., według innych zaś była dwukrotnie wyższa. Zgodnie z jednymi statystykami obecnie mężczyźni stanowią 85 proc. widowni e-sportu, inne zaś podają ten udział na poziomie 56 proc.

Badania i dane nie będą opracowywane wyłącznie przez Nielsena, konsultacji udzielać będą m.in. Amazona, Twitcha, Facebooka, Twittera, Blizzarda oraz ligi ESL.

Źródło: Wirtualne Media.pl

Najnowsze

Wisła Płock zapowiada mecz w stylu lat 90-tych

W 6 kolejce PKO Bank Polski Ekstraklasy Wisła Płock podejmie Koronę Kielce, klub zachęcając do spotkania opublikował film ...

Całość ›

GO+bet oficjalnym Sponsorem Wisły Kraków

Do 7 kolejki Fortuna 1 Ligi Biała Gwiazda przystąpi ze wsparciem płynącym ze strony GO+bet Krakowski bukmacher łączy bowiem siły z ...

Całość ›

Legia oferuje kibicom koszulki Retro

W marcu tego roku Legia Warszawa ogłosiła, że z pomocą kibiców stworzy koszulki retro Kibice wybrali wzory a koszulki trafiły ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›