Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Nielsen otwiera dział Esportu

Nielsen Esports to nowa marka Nielsena zajmująca się analizą rynku. 

Jak twierdzi firma Nielsen obecne dane dotyczące rynku są bardzo niedokładne i niepewne, dlatego sama postanowiła zająć się tą branżą. Np. według niektórych źródeł wartość rynku elektronicznego sportu osiągnęła w ub.r. ok. 490 mln dol., według innych zaś była dwukrotnie wyższa. Zgodnie z jednymi statystykami obecnie mężczyźni stanowią 85 proc. widowni e-sportu, inne zaś podają ten udział na poziomie 56 proc.

Badania i dane nie będą opracowywane wyłącznie przez Nielsena, konsultacji udzielać będą m.in. Amazona, Twitcha, Facebooka, Twittera, Blizzarda oraz ligi ESL.

Źródło: Wirtualne Media.pl

Najnowsze

Firma Borys w nazwie MMTS Kwidzyn

Drużyna MMTS Kwidzyn to zespół, który od wielu lat występuje w rozgrywkach Orlen Superligi, od tej pory jego nowa nazwa to Energa ...

Całość ›

Zondacrypto sponsorem loży Monako

Giełda Zandracrypto została sponsorem Loży Honorowej AS Monako – Salon Honneur podczas spotkań francuskiej ligi W ramach ...

Całość ›

Fundusz Avallon pozostaje partnerem Akademii Widzewa Łódź

W sezonie 2024/25 fundusz Avallon MBO nadal będzie wspierać Akademię Widzewa Łódź jako jeden ze Sponsorów To przedłużenie ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›