Netia sponsorem Suzuki Arki Gdynia
Netia została jednym ze sponsorów Suzuki Arki Gdynia. Logo operatora pojawi się między innymi na parkiecie Polsat Puls Areny Gdynia oraz oficjalnych strojach meczowych zawodników.
Netia będzie od nowego sezonu rozgrywek wspierać jeden z najbardziej utytułowanych zespołów koszykarskich w Polsce, który od nadchodzącego sezonu występować będzie pod nową nazwą – Suzuki Arka Gdynia.
– „Koszykówka jest jedną z najbardziej emocjonujących i dynamicznych dyscyplin sportowych. W naszym codziennym działaniu bardzo często przyświecają nam te same wartości, którymi kieruje się odnosząca sukcesy drużyna koszykarska. Dlatego naszą przygodę ze sponsoringiem sportowym zdecydowaliśmy się rozpocząć od tej właśnie dyscypliny.” – powiedział Andrzej Abramczuk, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny Netia S.A.
Logo Netia pojawi się na odwrocie koszulek i spodenek meczowych naszych zawodników, dresach reprezentacyjnych oraz wszystkich materiałach i kanałach informacyjnych zespołu. W ramach współpracy Netia ma też zapewnioną szeroką ekspozycję swojego logotypu i materiałów reklamowych na terenie Polsat Plus Areny Gdynia. Logo Netia będzie umieszczone na parkiecie w okolicach koszy, na elektronicznych bandach reklamowych oraz ściance sponsorskiej wykorzystywanej podczas konferencji prasowych.
Pierwszy mecz w Energa Basket Lidze żółto-niebiescy stoczą w czwartek 22 września w Słupsku, natomiast pierwszy domowy pojedynek, przeciwko Polskiemu Cukrowi Pszczółka Start Lublin, zaplanowany jest na 16 października.
Netia jest jednym z największych polskich operatorów telekomunikacyjnych, częścią Grupy Polsat Plus. Na bazie nowoczesnej, wydajnej infrastruktury i dzięki wysokim kompetencjom zespołu pracowników, dostarcza klientom indywidualnym, przedsiębiorstwom i instytucjom kompleksowe usługi komunikacyjne oraz multimedialne on-line.