Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Najwięksi twórcy internetowi współpracują z nowym serwisem Allegro.gg

Najważniejsi polscy influencerzy w dziedzinie gamingu i esportu podpisali umowę z Allegro.

Piotr “Izak” Skowyrski (1 841 683 subskrypcje na YouTube), Patryk “Rojo” Rojewski (1 586 562), Damian “Nervarien” Ziaja (455 575), Rezigiusz (3 203 817), PLKD (665 237) – to najważniejsi polscy influencerzy w dziedzinie gamingu i esportu. To właśnie oni pomagają dopasować najlepsze oferty w nowym, dedykowanym graczom, serwisie uruchomionym przez Allegro.

Największa polska platforma do sprzedaży online Allegro codziennie pyta miliony konsumentów “czego szukasz?”. Niewątpliwie wśród młodych klientów poszukiwana i popularna jest rozrywka, w tym oczywiście gry. Dlatego Allegro zabiega o uwagę młodego konsumenta, wchodząc w gaming oraz esport poprzez współpracę z influencerami, wsparcie drużyn esportowych, ale przede wszystkim przez uruchomienie specjalnego serwisu dedykowanego graczom – Allegro.gg! GG, czyli w języku graczy “good game”, znajdziemy już na Allegro.

Nowy sprzęt, najlepiej oceniane gry i wszystko to, z czego korzystają influencerzy jest często wyszukiwane przez miłośników wirtualnej rozgrywki. Dlatego Allegro.gg w jednym miejscu skupia dokładnie to, “czego szukają”. Założeniem jest ciągłe dostosowywanie ofert do potrzeb graczy oraz do trendów rynkowych.

Allegro aktywnie wspiera też polskie drużyny esportowe. PRIDE oraz Illuminar Gaming uczestniczyły w kampanii dedykowanej jednemu z najważniejszych turniejów – V4 Future Sports Festival Budapeszt 2018. Dzięki Allegro fani mogli oglądać transmisję meczów w języku polskim. W kluczowym momencie streaming oglądało aż 100 tysięcy osób. Podczas rozgrywek widzowie mogli śledzić starcia w Counter-Strike: Global Offensive, League of Legends, FIFA i Clash Royale.

Turnieje League of Legends Championship Series i StarLaddera emitowane na kanałach Damiana “Nervariena” Ziaji oraz Piotra “Izaka” Skowyrskiego, których partnerem była polska platforma zakupowa on-line, obejrzało ponad 950 tysięcy widzów.

Materiały stworzone wokół serwisu dla graczy Allegro.gg zgromadziły łącznie ponad milion polubień w całej Polsce. Czas na kolejne “levele” do zdobycia nie tylko przez fanów gier, ale także przez Allegro w dialogu z nimi.

Najnowsze

Stal Mielec założyła spółkę akcyjną

Do Krajowego Rejestru Sądowego wpisana została Spółka Akcyjna FKS Stal Mielec Informację przekazał w poniedziałek klub Prezesem ...

Całość ›
Raporty

Legia Warszawa również w czerwcu na czele medialności

Czerwiec był pierwszym pełnym miesiącem gry po przymusowej przerwie spowodowanej koronawirusem Aż sześć ligowych kolejek ...

Całość ›

Nowy członek projektu JoinBertus – UTI.PL

W Kieleckim Parku Technologicznym odbyło się uroczyste podpisanie umowy dotyczącej przyłączenia się UTIPL, firmy z branży IT, do ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Stal Mielec założyła spółkę akcyjną.
#sponsoringsport #stalmielec #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/stal-mielec-zalozyla-spolke-akcyjna/

Legia Warszawa również w czerwcu na czele medialności.
#sponsoringsport #pressservice #monitoringmediow https://sponsoringsport.pl/legia-warszawa-rowniez-w-czerwcu-na-czele-medialnosci/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.