fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Najwięksi twórcy internetowi współpracują z nowym serwisem Allegro.gg

Najważniejsi polscy influencerzy w dziedzinie gamingu i esportu podpisali umowę z Allegro.

Piotr “Izak” Skowyrski (1 841 683 subskrypcje na YouTube), Patryk “Rojo” Rojewski (1 586 562), Damian “Nervarien” Ziaja (455 575), Rezigiusz (3 203 817), PLKD (665 237) – to najważniejsi polscy influencerzy w dziedzinie gamingu i esportu. To właśnie oni pomagają dopasować najlepsze oferty w nowym, dedykowanym graczom, serwisie uruchomionym przez Allegro.

Największa polska platforma do sprzedaży online Allegro codziennie pyta miliony konsumentów “czego szukasz?”. Niewątpliwie wśród młodych klientów poszukiwana i popularna jest rozrywka, w tym oczywiście gry. Dlatego Allegro zabiega o uwagę młodego konsumenta, wchodząc w gaming oraz esport poprzez współpracę z influencerami, wsparcie drużyn esportowych, ale przede wszystkim przez uruchomienie specjalnego serwisu dedykowanego graczom – Allegro.gg! GG, czyli w języku graczy “good game”, znajdziemy już na Allegro.

Nowy sprzęt, najlepiej oceniane gry i wszystko to, z czego korzystają influencerzy jest często wyszukiwane przez miłośników wirtualnej rozgrywki. Dlatego Allegro.gg w jednym miejscu skupia dokładnie to, “czego szukają”. Założeniem jest ciągłe dostosowywanie ofert do potrzeb graczy oraz do trendów rynkowych.

Allegro aktywnie wspiera też polskie drużyny esportowe. PRIDE oraz Illuminar Gaming uczestniczyły w kampanii dedykowanej jednemu z najważniejszych turniejów – V4 Future Sports Festival Budapeszt 2018. Dzięki Allegro fani mogli oglądać transmisję meczów w języku polskim. W kluczowym momencie streaming oglądało aż 100 tysięcy osób. Podczas rozgrywek widzowie mogli śledzić starcia w Counter-Strike: Global Offensive, League of Legends, FIFA i Clash Royale.

Turnieje League of Legends Championship Series i StarLaddera emitowane na kanałach Damiana “Nervariena” Ziaji oraz Piotra “Izaka” Skowyrskiego, których partnerem była polska platforma zakupowa on-line, obejrzało ponad 950 tysięcy widzów.

Materiały stworzone wokół serwisu dla graczy Allegro.gg zgromadziły łącznie ponad milion polubień w całej Polsce. Czas na kolejne “levele” do zdobycia nie tylko przez fanów gier, ale także przez Allegro w dialogu z nimi.

Najnowsze

PGNiG Superligi zmienia formułę i system wyłanianie Mistrza

W sezonie 2018/2019 PGNiG Superliga zagra w zmienionej formule Dwie tabele w rundzie zasadniczej zamieni jedna zbiorcza Następnie ...

Całość ›

Ekstraklasa z nowym kontraktem z LOTTO i PKO Bankiem Polskim

Ekstraklasa rozpoczyna trzyletnią współpracę z dwoma markami należącymi do największych firm w Polsce: Totalizatora Sportowego i PKO ...

Całość ›

Dwa miliony widzów obejrzało mecz Legia – Cork w TVP

Wtorkowy, zwycięski mecz rewanżowy I rundy eliminacji Ligi Mistrzów UEFA pomiędzy Legią Warszawa a Cork City FC, okazał się hitem ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

PGNiG Superligi zmienia formułę i system wyłanianie Mistrza.
#sponsoringsport #pilkareczna #pgnigsuperliga https://t.co/SxLEG5zuD5

Ekstraklasa przedłuża umowę z Totalizatorem Sportowym i podpisuje kontrakt z PKO.
#sponsoringsport #lotto #pko https://t.co/XJAJPCbAZB