Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Najbliżej Biało-Czerwonych

PKN ORLEN wystartował z drugą odsłoną kampanii wizerunkowej pod hasłem „ORLEN. Najbliżej Biało-Czerwonych”. Tym razem źródłem inspiracji stało się wielkie święto sportu – Igrzyska Olimpijskie w brazylijskim Rio.

W ten sposób Koncern zamierza podkreślić fakt sponsorowania Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej RIO 2016, a także zachęcić wszystkich Polaków do wspólnego kibicowania Biało-Czerwonym. PKN ORLEN chce także zaakcentować swoje wieloletnie zaangażowanie w rozwój polskiego sportu, wspieranie sportowców z reprezentacji siatkarskich, a także utytułowanych zawodników z Grupy Sportowej ORLEN, będących ambasadorami marki.

W ramach drugiej odsłony kampanii, przygotowany został kolejny spot reklamowy opowiadający o emocjach związanych z kibicowaniem, którego poszczególne sceny układają się w hymn kibiców zagrzewający polskich sportowców do walki o zwycięstwo. Zastosowane credo „ORLEN Najbliżej” odnosi się do powszechnej dostępności stacji paliw w Polsce, ale również do bliskości emocjonalnej z drużynami narodowymi i kibicami.

Oprócz reklamy telewizyjnej, w kampanii użyte zostaną reklamy internetowe video, a także ogłoszenia prasowe. Dodatkowo komunikacja prowadzona będzie w kanałach własnych, w postaci materiałów POS na stacjach paliw i w mediach społecznościowych. W komunikacji wykorzystana będzie również strona internetowa www.orlenkibicuje.pl zawierająca konkursy, stanowiąca platformę do wspólnej zabawy i szansę na zdobycie przez klientów i kibiców atrakcyjnych nagród. W trakcie kampanii na stacjach paliw ORLEN będą rozdawane Klientom naklejki kibica z różnorodnymi hasłami wspierającymi Biało-Czerwonych podczas ich występów na arenach sportowych.

Za kreację kampanii odpowiadają dwie agencje reklamowe: Scholz&Friends Warszawa oraz Just. Media zostały zaplanowane przez dom mediowy MullenLowe MediaHub.

Źródło: Orlen

 

Najnowsze

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu nawiązuje współpracę z Pogonią

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu dołączyła do projektu Biznesowej Pogoni Szczecin na zasadach Partnera Srebrnego Zachodniopomorska ...

Całość ›

Śląsk Wrocław gra z Caritas Polska

Dwukrotny Mistrz Polski i aktualny wicelider Ekstraklasy, czyli Śląsk Wrocław, wsparł akcję Caritas Polska – Paczka dla Wenezueli ...

Całość ›

STS razem z Meczyki.pl

STS, lider polskiego rynku bukmacherskiego nawiązał strategiczne partnerstwo z Meczykipl - największym portalem w Polsce, kompleksowo ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›