fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Najbliżej Biało-Czerwonych

PKN ORLEN wystartował z drugą odsłoną kampanii wizerunkowej pod hasłem „ORLEN. Najbliżej Biało-Czerwonych”. Tym razem źródłem inspiracji stało się wielkie święto sportu – Igrzyska Olimpijskie w brazylijskim Rio.

W ten sposób Koncern zamierza podkreślić fakt sponsorowania Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej RIO 2016, a także zachęcić wszystkich Polaków do wspólnego kibicowania Biało-Czerwonym. PKN ORLEN chce także zaakcentować swoje wieloletnie zaangażowanie w rozwój polskiego sportu, wspieranie sportowców z reprezentacji siatkarskich, a także utytułowanych zawodników z Grupy Sportowej ORLEN, będących ambasadorami marki.

W ramach drugiej odsłony kampanii, przygotowany został kolejny spot reklamowy opowiadający o emocjach związanych z kibicowaniem, którego poszczególne sceny układają się w hymn kibiców zagrzewający polskich sportowców do walki o zwycięstwo. Zastosowane credo „ORLEN Najbliżej” odnosi się do powszechnej dostępności stacji paliw w Polsce, ale również do bliskości emocjonalnej z drużynami narodowymi i kibicami.

Oprócz reklamy telewizyjnej, w kampanii użyte zostaną reklamy internetowe video, a także ogłoszenia prasowe. Dodatkowo komunikacja prowadzona będzie w kanałach własnych, w postaci materiałów POS na stacjach paliw i w mediach społecznościowych. W komunikacji wykorzystana będzie również strona internetowa www.orlenkibicuje.pl zawierająca konkursy, stanowiąca platformę do wspólnej zabawy i szansę na zdobycie przez klientów i kibiców atrakcyjnych nagród. W trakcie kampanii na stacjach paliw ORLEN będą rozdawane Klientom naklejki kibica z różnorodnymi hasłami wspierającymi Biało-Czerwonych podczas ich występów na arenach sportowych.

Za kreację kampanii odpowiadają dwie agencje reklamowe: Scholz&Friends Warszawa oraz Just. Media zostały zaplanowane przez dom mediowy MullenLowe MediaHub.

Źródło: Orlen

 

Najnowsze

#FortunaGdyPełnaTrybuna w Fortuna 1 Lidze

Fortuna rzuca wyzwanie wszystkim fanom drużyn występujących w pierwszej lidze Za każdego kibica, który między 19 a 28 października ...

Całość ›

Decathlon i ONICO Warszawa rozpoczynają współpracę

Sklep Decathlon dołącza do grona partnerów ONICO Warszawa Nowa umowa z popularnym sklepem sportowym będzie obowiązywać do końca ...

Całość ›

Aplikacja Widzewa bije rekordy w sieci

Mobilna aplikacja Widzewa, którą klub oficjalnie zaprezentował podczas poniedziałkowej konferencji prasowej poświęconej ramowemu ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

#FortunaGdyPełnaTrybuna w Fortuna 1 Lidze.
#sponsoringsport #fortuna #1liga https://t.co/cyTD5ou13w

Decathlon i ONICO Warszawa rozpoczynają współpracę https://t.co/FI8pOmMvm4