Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Nagrody Polish Esport Awards 2019 rozdane

12 lutego oficjalnie zakończył się prestiżowy plebiscyt Polish Esport Awards 2019, w którym pasjonaci oraz kibice sportów elektronicznych mogli głosować na swoje ulubione wydarzenia, kampanie oraz postacie polskiej branży esportowej zeszłego roku.

Na polu działań marketingowych, największym wygranym okazała się agencja gamingowa Fantasy Expo, która prowadziła aż 8 z 10 najlepszych projektów.

Aktywności polskiej agencja gamingowej z Wrocławia – Fantasy Expo zdominowały konkurs Polish Esport Awards 2019. W dziesięciu kategoriach organizowanych w ramach konkursu, firma może pochwalić się aż sześcioma zwycięstwami oraz dwoma drugimi miejscami.
Jednak to kategoria “Kampania roku” okazała się największym punktem do dumy wrocławskiej agencji. Projekty marketingowe organizowane przez Fantasy Expo zajęły aż 8 miejsc w topowej 10, wyróżnionych przez esportowych fanów kampanii.

Kampanie prowadzone przez Fantasy Expo nagrodzone w kategorii “Kampania roku”:

  • Old Spice „Wejdź na zapachnisty level” – zwycięzca kategorii,
  • Alternatywny komentarz Izak x Coca Cola,
  • Sprite 2/10,
  • PLAY „Gamers gonna play”,
  • Allegro GG,
  • KFC „Kody na mapach CS”,
  • „Głód Over” Knorr,
  • STS „Wspieramy polski esport”.

Zwycięska kampania Old Spice „Wejdź na zapachnisty level” pokazała dystans marki do samej siebie, co zyskało sympatię fanów esportu. Marka kierująca swe produkty do mężczyzn śmiało wkroczyła w świat esportu swoim spotem reklamowym z Piotrem “Izakiem” Skowyrskim oraz Damianem “Nervarienem” Ziają. Materiał miał swoją premierę 2 października, a do udziału w nim zaproszono dwie największe gwiazdy polskiej sceny komentatorskiej. Spot reklamowy obiegł cały internet. Można go również zobaczyć na platformie YouTube, gdzie na polskim kanale Old Spice i Facebooku wideo zdobyło już blisko 1,2 miliona wyświetleń.

Ciekawą propozycją w zestawieniu okazała się również akcja KFC „Kody na mapach CS” którą można skwitować słowami nie ma złych graczy, są tylko głodni. Akcję przeprowadzono w weekend 6 oraz 7 października 2018 roku. Obiektem zainteresowania giganta branży spożywczej stała się niezwykle popularna na całym świecie gra, czyli Counter-Strike: Global Offensive.

W ramach akcji przygotowanej przez KFC gracze mogli otrzymać specjalne kody zniżkowe, które były do znalezienia na mapach w dedykowanej puli serwerów. Akcja cieszyło się ogromnym zainteresowaniem i wzięło w niej udział ponad 11 299 polskich fanów CS:GO na prywatnych serwerach 1shot1kill. Akcja wystartowała w sobotę równo o godzinie 12 i trwała 32 godziny — aż do niedzielnego wieczoru.W trakcie trwania eventu, na prywatnych serwerach CS:GO, gracze mogli znaleźć grafiki z zabawnymi hasłami, które zawierały kody zniżkowe na produkty z oferty KFC. Akcja giganta branży spożywczej przeniosła zmagania w tym niezwykle popularnym tytule na zupełnie inny poziom. Każdy musi zdecydować się czy ustrzelić fraga, spróbować rozbroić bombę, bronić bombsite’u albo odszukać swoją szansę na tańszy posiłek od KFC.

Pozostałe sukcesy agencji w plebiscycie:

  • Pierwsze miejsce „Gracz roku” – Marcin „Jankos” Jankowski
  • Pierwsze miejsce „Organizacja roku” – Izako Boars
  • Pierwsze miejsce „Streamer roku” – Piotr „Izak” Skowyrski
  • Pierwsze miejsce „Komentator roku” – Piotr „Izak” Skowyrski
  • Pierwsze miejsce „Partner Esportu” – Nvidia
  • Drugie miejsce „Rozgrywki roku” – Polska Liga Esportowa by PLAY
  • Drugie miejsce „Esportowe odkrycie roku” – Studio Nervariena

Fantasy Expo to największa agencja naszego kraju działająca aktywnie w Polsce, Czechach oraz na Słowacji. Firma zajmuje się kreatywnym doradztwem strategicznym dla marek, tworzeniem unikalnych marketingowych kampanii sprzedażowych, produktowych, produkcyjnych i eventowych. Zapewnia rzetelną wiedzę oraz badania rynku na temat branży gier oraz esportu w Polsce.

Polish Esport Awards 2019 to plebiscyt mający na celu uhonorowanie tego, co najlepsze w polskim esporcie. Najważniejszy w plebiscycie jest głos fanów, którzy mogli wybrać zawodników, organizacje, rozgrywki czy firmy które najbardziej wyróżniły się w branży na przestrzeni minionego roku. W tegorocznej edycji Polish Esport Awards, głosować można było w 10 kategoriach na ponad 70 kandydatów. W tegorocznej edycji plebiscytu zagłosowało ponad 55 tysięcy uczestników. Organizatorem plebiscytu jest Grupa Onet oraz Ringier Axel Springer Polska odpowiedzialna między innymi za organizację prestiżowej imprezy Gala Mistrzów Sportu.

Najnowsze

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›