Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Miasto Gdynia Partnerem Strategicznym Arki

Deklaracja prezydenta Wojciecha Szczurka z początku maja, stała się faktem. Miasto Gdynia znów pełni rolę Partnera Strategicznego Arki.

– “Wraz ze zmianą w strukturach właścicielskich, rozpoczął się nowy, żółto-niebieski rozdział. Wierzę, że obfity w sukcesy. Równocześnie mam nadzieję, że z każdym kolejnym sezonem Arka będzie rozwijać się na wielu płaszczyznach. Trzymam kciuki za utrzymanie Ekstraklasy w Gdyni i czekam na chwilę, gdy ponownie spotkamy się na stadionie” – mówi Wojciech Szczurek, prezydent Gdyni.

Każdy mieszkaniec Miasta z morza i marzeń wie, że Arka to Gdynia, a Gdynia to Arka. Sport jest jednym z kluczowych czynników współtworzących wizerunek Gdyni, a sportowe wizytówki Miasta to: bogaty kalendarz imprez, różnorodna oferta zajęć dla mieszkańców i nowoczesna infrastruktura.

Właściciel większościowy Michał Kołakowski po podpisaniu umowy powiedział: – “Z wielką radością przyjmuję potwierdzenie powrotu Miasta jako strategicznego partnera Arki. Jako Klub, będziemy dążyć do tego, aby Gdynia była reprezentowana w godny sposób. Rozwój Klubu jest dla nas bardzo ważny, a pomoc Miasta jest nieoceniona, szczególnie w tym trudnym zarówno finansowo, jak i sportowo momencie.”

Arka rozgrywa mecze na jednym z najnowocześniejszych obiektów piłkarskich w Polsce. Stadion Miejski jest bezpieczny i przyjazny kibicom – posiada udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami. Do najlepszych w kraju należy również wymieniona w ubiegłym roku murawa.

Władze Gdyni – z prezydentem Wojciechem Szczurkiem na czele – oraz Gdyńskie Centrum Sportu, nieustannie dokładają starań, by kompleks gdyńskiego Forum Sportu gwarantował naszej drużynie komfortowe warunki treningów.

Niezwykle zadowoleni są również mieszkańcy Gdyni. Kolejne sondaże udowadniają, że gdynianie należą do najszczęśliwszych ludzi w kraju. To dzięki fantastycznym warunkom do życia i znakomitym perspektywom rozwoju.

Najnowsze

AquaVia partnerem Warty

Jest naturalnie alkaliczna, ma bardzo wysokie naturalne pH 9,4 i wyjątkowy smak – oto AquaVia, woda źródlana, którą w tym sezonie ...

Całość ›

#WiedzaJestWcenie – kampania telewizyjna TOTALbet

Legalny bukmacher TOTALbet uruchomił telewizyjną kampanię reklamową pod nazwą "WiedzaJestWcenie" Spoty będą emitowane przez ...

Całość ›

Handbud na dłużej z Jagiellonią

HANBUD i Jagiellonia Białystok przedłużyły umowę o współpracy Firma z Bielska Podlaskiego pozostanie Sponsorem Premium klubu do ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

AquaVia partnerem Warty.

#sponsoringsport #wartapoznan #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/aquavia-partnerem-warty/

#WiedzaJestWcenie – kampania telewizyjna TOTALbet .
#sponsoringsport #totalbet #kampania https://sponsoringsport.pl/wiedzajestwcenie-kampania-telewizyjna-totalbet/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.