Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Miasto Gdynia nadal Partnerem Strategicznym Arki

Zgodnie z zawartą umową, w sezonie 2018/2019 Partnerem Strategicznym Arki będzie nadal Miasto Gdynia.

Sport na stałe wpisał się w wizerunek Gdyni. Miasto Gdynia to szeroki wachlarz dyscyplin sportowych, które korzystają z nowoczesnej infrastruktury. Arka rozgrywa swoje mecze na jednym z najnowocześniejszych stadionów piłkarskich w Polsce. Stadion jest bezpieczny oraz przyjazny kibicom. Posiada udogodnienia dla osób niepełnosprawnych. Wielokrotnie murawa stadionu w Gdyni była wyróżniana na piłkarskiej mapie Polski.

Władze Gdyni z Prezydentem Wojciechem Szczurkiem na czele oraz z Gdyńskim Centrum Sportu zarządzanym przez dyrektora Marka Łucyka, odpowiedzialne za sportowe oblicze miasta, nieustannie dokładają starań, żeby kluby sportowe miały solidne zaplecze treningowe i mogły się rozwijać.

Cały kompleks tzw. Forum Sportu zapewnia naszej drużynie komfort nie tylko treningów w okresie startowym, ale także posiada infrastrukturę, dzięki której drużyna Arki może przygotowywać się przed poszczególnymi rundami.

W gdyńskim kalendarzu co roku przybywa dużych, prestiżowych imprez sportowych, które cieszą się ogromnym zainteresowaniem nie tylko w Trójmieście, ale także w całym kraju.

Gdynia dba także o swoich mieszkańców, do których wychodzi z szeroką ofertą zajęć oraz warsztatów sportowych. Wychodząc naprzeciw potrzebom swoich mieszkańców, podejmuje szereg działań i inicjatyw w zakresie rozwoju sportu i rekreacji. Wszystko dlatego, że sport dla mieszkańców Gdyni jest często pasją i ważnym elementem ich stylu życia.

Kolejne sondaże pokazują, że mieszkańcy Gdyni są jednymi z najbardziej zadowolonych w kraju z warunków życia. Trudno się dziwić, patrząc na trud i starania jakie włodarze miasta wkładają w to, żeby Miasto się stale rozwijało, a wraz z nim jego mieszkańcy.

Arka to “Klub marzeń Miasta z morza”. Hasło to pokazuje jak nierozerwalne są związki pomiędzy Miastem i Klubem. Jesteśmy dumni, mogąc reprezentować tak wspaniałe Miasto!

Prezes Wojciech Pertkiewicz po podpisaniu umowy powiedział: – “Arka to Gdynia, Gdynia to Arka. W myśl tego hasła cieszymy się, że kolejny raz nasz Klub może być częścią strategii promocyjnej Miasta. Rozpoczęliśmy sezon od zwycięstwa w Warszawie i wywalczenia po raz drugi w historii Superpucharu Polski. Przed nami kolejny sezon w piłkarskiej, krajowej elicie. Dziękujemy za zaufanie i zapraszamy wszystkich gdynian na mecze Arki. Emocji nie zabraknie. Do zobaczenia na stadionie!”

Najnowsze

PG Silesia sponsorem Podbeskidzia

TS Podbeskidzie Bielsko-Biała znalazło nowego sponsora, którym została firma PG Silesia zajmujaca się wydobywaniem węgla kamiennego ...

Całość ›

Już w marcu Dni Biznesu w Sporcie

W dniach 1703-1903 2020r odbędzie się czternasta edycja Dni Biznesu w Sporcie Trzydniowa konferencja organizowana jest przez członków ...

Całość ›

PKM OLKUSZ na dłużej z Wisłą

Trwająca od 2017 roku współpraca Białej Gwiazdy z firmą ANTRANS będzie miała swoją kontynuację z firmą PKM OLKUSZ, oba te ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

This message is only visible to admins.

Problem displaying Facebook posts.
Click to show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Solution: See here for how to solve this error
This error message is only visible to WordPress admins

Warning: The account for sponsoringsport.pl needs to be reconnected.
Due to Instagram platform changes on March 2, 2020, this Instagram account needs to be reconnected to allow the feed to continue updating. Reconnect on plugin Settings page