Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Medialność FAME MMA warta miliony

Wartość ekwiwalentu reklamowego dla FAME MMA wynosi ponad 255 milionów złotych, wynika z badania przeprowadzonego przez PSMM Monitoring & More. Wskaźnik ten wzrósł o 8000% w zaledwie cztery lata. Dane te świadczą o ogromnym potencjale sponsoringowym marki.

Popularność FAME MMA jest ogromna, co potwierdza raport przygotowany przez PSMM Monitoring & More za okres od 22 maja 2018 tj. od momentu założenia federacji do 31 grudnia 2022.

Jak wynika z analizy, wartość ekwiwalentu reklamowego dla marki w 2018 r. wynosiła zaledwie 921 200 zł, a cztery lata później – 78 044 018 zł. Jest to wzrost aż o ponad 8000%.

W mediach tradycyjnych w analizowanym okresie pojawiło się łącznie na temat FAME MMA blisko 44 tysięcy publikacji. Z kolei w mediach społecznościowych odnotowano ponad 225 tys. wzmianek – komentarzy i opinii internautów. W samym 2022 roku ukazało się łącznie 114 128 publikacji. W porównaniu z 2018 rokiem, widoczny jest ogromny wzrost materiałów – o 6250%.

Na koniec 2022 roku FAME MMA dotarło do 557 796 376 odbiorców – zarówno w mediach tradycyjnych, jak i społecznościowych. Względem 2018 roku zauważalny jest wzrost o blisko 4000%.

„Fame MMA oferuje fanom emocje na żywo i obserwowanie swoich ulubionych zawodników w czasie rzeczywistym. Transmisje, regularne publikacje atrakcyjnych treści, zapowiedzi walk, wywiady, głosowania, a także konkursy przyciągają oraz angażują widzów i są kluczem do popularności marki w mediach. Wszystko to świadczy o przemyślanej i świetnie realizowanej strategii marketingowej i stanowi doskonałą bazę do działań sponsoringowych – komentuje Milena Daniel” – analityczka PSMM Monitoring & More.

O FAME MMA pisało 2078 portali internetowych, 122 tytułów prasowych i 39 stacji RTV. Materiały na temat wydarzenia pojawiały się głównie na ogólnokrajowych portalach internetowych takich jak mma.pl i sport.se.pl. Duży odsetek informacji opublikowały portale ogólnoinformacyjne o2.pl, eska.pl czy onet.pl.

Wysokim AVE szacunkowym odznacza się także portal pudelek.pl, który opisywał zarówno poczynania zawodników organizacji, włodarzy, jak i osiągnięć samej federacji. Marka była obecna także na antenie TVN. Szacunkowa wartość AVE tego przekazu wyniosła ponad 4 mln zł.

Udział w gali biorą zarówno zawodnicy sportów walki, jak i osoby znane z różnych dziedzin, co przyciąga różnorodne grupy odbiorców. Dodatkowo, formuła walk i nietypowi zawodnicy często gwarantują nieprzewidywalne i emocjonujące pojedynki, co jeszcze bardziej podnosi atrakcyjność tego typu imprezy. Dowodem na to jest popularność tematu na kanałach social media.

Analiza pokazała, że FAME MMA najczęściej jest wzmiankowany na profilach Facebooka – 70% całości wpisów oraz na Twitterze – 25%. Aktywność na Facebooku zaczęła zdecydowanie wzrastać od 2020 roku. Ma to związek z większą aktywnością kanałów własnych FAME MMA oraz częstszą organizacją wydarzeń (gale nawet do 4 razy do roku). W samym 2022 roku pojawiło się 103 613 wpisów w mediach społecznościowych. Porównując ten wynik do roku założenia federacji, ta liczba wzrosła o 6628%.

Oficjalny kanał organizacji ma ponad 1,1 mln subskrybentów. Regularnie pojawiają się tam istotne materiały (m.in. transmisje konferencji „Face To Face”, „Dzień z Zawodnikiem”, „Free Fights” itp.), które oddziałują bezpośrednio na pozostałe portale.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›