Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Media Markt z kolejna akcją przed Igrzyskami

 

Media Markt z okazji Igrzysk Olimpijskich rusza z kolejna promocją “Odkryj w sobie kibica”.

Po zaciętych meczach podopieczni Stephane’a Antigi wywalczyli upragniony awans na Igrzyska Olimpijskie w Rio. Głodni sukcesu i pełni zapału siatkarze, dodatkowo zmotywowani świetnym występem naszych piłkarzy, są gotowi do walki o złoty medal. W szansę na zwycięstwo polskiej reprezentacji w Rio wierzy Media Markt, który dla wszystkich kibiców przygotował olimpijską odsłonę promocji “Odkryj w sobie Kibica”. Aby wziąć udział w siatkarskiej promocji wystarczy od 29 lipca do 4 sierpnia br. zrobić zakupy w jednym ze sklepów Media Markt lub w sklepie internetowym mediamarkt.pl i zarejestrować swój paragon. Po wygranym finałowym meczu, każdy konsument uczestniczący w akcji otrzyma zwrot wydatków za zakupy!

Obok piłki nożnej to siatkówka jest najbardziej popularnym sportem wśród polskich kibiców. Każdy turniej z udziałem naszych siatkarzy budzi niesamowite emocje, które z okazji Igrzysk w Rio postanowiliśmy podkręcić kolejną edycją akcji „Odkryj w sobie Kibica”. Jej futbolowa odsłona cieszyła się bardzo dużą popularnością i mamy nadzieję, że ten zapał pomoże teraz naszym siatkarzom sięgnąć po złoto – komentuje akcję Andrzej Sobolik, Dyrektor Zarządzający siecią Media Markt. – Złoty medal będzie niesamowitym sukcesem. Ostatni raz po najcenniejszy krążek nasza reprezentacja sięgnęła 40 lat temu podczas Igrzysk w Montrealu! Najwyższe olimpijskie podium biało-czerwonych będzie podwójnie ważne dla klientów sieci Media Markt, którzy otrzymają zwrot pieniędzy za zakupy.

W akcji może wziąć udział każdy konsument, który w wyznaczonych dniach dokona zakupów o wartości minimum 500 zł w sklepie stacjonarnym lub internetowym Media Markt. Wystarczy zarejestrować swój paragon na stronie internetowej kibicuj-naszym.mediamarkt.pl. Czas na rejestrację upływa 5 sierpnia. Po zdobyciu złotego medalu Igrzysk Olimpijskich przez naszych siatkarzy, na każdego konsumenta, który zarejestrował swój paragon i spełnił warunki określone w regulaminie akcji, czeka zwrot pieniędzy za dokonane zakupy.

Szczegółowe informacje na temat akcji można znaleźć w regulaminie dostępnym w sklepach Media Markt oraz na stronie internetowej mediamarkt.pl.

Źródło: Media Markt

Najnowsze

Publicystyka

Mastercard zbadał wpływ kibiców na wyniki sportowe

Mastercard zbadał wpływ kibiców na wyniki sportowe, określając jak są one ważne Wielkimi krokami zbliża się finał Ligi Mistrzów ...

Całość ›

Omo promuje swoje produkty znikającym logotypem

Marka Omo należąca do grupy Unilever wyeksponowała pojawiający się logotyp na koszulkach brazylijskich piłkarzy Omo to jedna z marek ...

Całość ›

STS będzie wspierać Izu Ugonoha

STS podpisał umowę sponsorską z Izu Ugonoh – jednym z najlepszych pięściarzy w kraju Zawodnik w trakcie Narodowej Gali Boksu ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Mastercard zbadał wpływ kibiców na wyniki sportowe.
#sponsoringsport #mastercard #pilkanozna https://t.co/e1i3mzg67k

Omo zaprezentowało pojawiający się logotyp.
#sponsoringsport #omo #pilkanozna https://t.co/sSbsLmpysD