Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Mecz z Rumunią cieszył się ogromnym zainteresowaniem

Już 10 czerwca kolejne spotkanie odbędzie Reprezentacja Polski, zainteresowanie meczem jest ogromne.

Jak informuje portal WP Sportowe Fakty biletów na przyszłotygodniowe spotkanie już nie ma. Polscy piłkarze ostatnio grają bardzo dobrze, o czym świadczy historyczne miejsce w rankingu FIFA. Kadra również bardzo dawno nie rozgrywała spotkania o punkty, co wzbudza „głód piłki” wśród kibiców. W rozmowie z WP wyraźnie podkreśla to rzecznik PZPN, Jakub Kwiatkowski – „Ostatni mecz w Polsce graliśmy w październiku, w międzyczasie graliśmy dwa mecze na wyjeździe, umocniliśmy się na pozycji lidera. Ludzie kochają tę drużynę, chcą ją oglądać, ona przynosi same pozytywne emocje. Zainteresowanie rośnie i myślę, że będzie nadal rosło. Niestety tylko 55 tysięcy osób może dostać bilety”.

Bilety na spotkanie z Rumunią rozeszły się tak szybko, że nie miały okazji trafić do wolnej sprzedaży. Wszystkie wejściówki zakupili posiadacze kart kibica reprezentacji. Obecnie tylko 80 tyś. osób posiada takie karty.

Źródło: WP Sportowe Fakty

Najnowsze

TAURON sponsorem tytularnym Parku Śląskiego

Park Śląski zyskał nowego sponsora tytularnego Od 28 maja 2025 r będzie nim TAURON – największy dystrybutor energii elektrycznej w ...

Całość ›

LOJA nowym Partnerem Biznesowym Ruchu Chorzów

Nowym Partnerem Biznesowym Ruchu Chorzów została firma LOJA, z którą klub związał się umową, dotyczącą wsparcia prężnie ...

Całość ›

Robotnicze znów w sprzedaży

Widzew Łódź wspólnie z DRINK ID, właścicielem Browaru Piotrków, reaktywuje markę Robotnicze w nowej odsłonie: Robotnicze ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›