LV Bet na spodenkach Wisły Kraków
Wtorkowym przedpołudniem w Krakowie miejsce miała konferencja prasowa oficjalnie ogłaszająca fakt przedłużenia umowy sponsoringowej pomiędzy Wisłą Kraków a firmą LV BET Zakłady Bukmacherskie.
Na spotkaniu z dziennikarzami obecni byli przedstawiciele Sponsora – Rafał Wójtowicz, prezes LV BET Zakłady Bukmacherskie i Monika Płaczkowska, Manager Generalny do spraw Sponsoringu i Marketingu LV BET oraz Zarząd Białej Gwiazdy – Prezes Dawid Błaszczykowski i Wiceprezes Maciej Bałaziński.
Konferencję prasową rozpoczął w imieniu Wisły Kraków Dawid Błaszczykowski, który wyraził zadowolenie z przedłużenia umowy sponsorskiej, zauważając przy tym, że tak długoterminowa współpraca w polskim sporcie nie jest rzeczą codzienną. – „Firma LV BET to bardzo ważny partner biznesowy Wisły Kraków. Logo tej firmy widniało na koszulkach Białej Gwiazdy przez ostatnie cztery lata i trzeba podkreślić, że rzadko spotykane jest w polskim sporcie, by firmy podpisywały tak długoterminowe umowy” – powiedział Prezes Wisły Kraków, dodając jednocześnie: „Ze swojej strony chciałbym podziękować Zarządowi LV BET za wyrozumiałość, którą wykazali w momencie, gdy podpisywaliśmy umowę z nowym Sponsorem Strategicznym. Bardzo cieszymy się, że firma LV BET zostaje na R22 i że takie firmy jak LV BET chcą z nami podpisywać kolejne długoterminowe umowy.”
Umowa wiążąca obie strony skupia się nie tylko na wsparciu pierwszego zespołu Wisły Kraków, ale także sekcji esportowej czy Ampfutbolowej. Ponadto organizowane są również wydarzenia skierowane do kibiców, w których LV BET bierze aktywny udział, a które zdarza się, że wykraczają poza określone ramy współpracy. – „Mamy określone pewne warunki z firmą LV BET, ale w trakcie umowy odbywa się wiele imprez, przygotowujemy wiele atrakcji, które są konsultowane w trakcie i można powiedzieć, że bardzo często LV BET dokłada do swoich świadczeń. Z tego powodu kieruję wielkie podziękowanie w ich stronę” – wyjaśnił Dawid Błaszczykowski.
W podobnym tonie wypowiadał się również Maciej Bałaziński, Wiceprezes Wisły Kraków: – „Chciałem podkreślić, że LV BET stał się częścią wiślackiej społeczności. Myślę, że nierozerwalnie kojarzy się teraz kibicom z Wisłą Kraków i cieszymy się, że możemy naszą współpracę kontynuować. Za przykład tego mogą posłużyć konkursy z nagrodami, które organizuje sponsor i które nieustannie cieszą się dużym powodzeniem i zaangażowaniem ze strony kibiców, tak więc cieszymy się, że możemy umożliwić kibicom wspieranie klubu również przez to, że będziemy kontynuować współpracę z firmą LV BET Zakłady Bukmacherskie” – powiedział Maciej Bałaziński, zwracając uwagę na fakt, że bukmacher nie jest jedyną firmą, która trwa u boku Białej Gwiazdy od dłuższego czasu: – „LV BET jest kolejnym przykładem sponsora, który, jak mówiliśmy, jest z nami wiele lat i chce tę współpracę kontynuować, a to z kolei wskazuje, że praca w Wiśle Kraków, mimo gorszego sezonu, idzie w dobrym kierunku.
W imieniu Sponsora Wisły Kraków głos zabrał prezes firmy, który po kilku słowach wstępu odniósł się do przyszłości i snutych na kolejne miesiące planów. – „Jako prezesowi LV BET jest mi niezmiernie miło, że po raz kolejny mogliśmy podpisać umowę sponsorską, która obowiązywać będzie przez następne cztery lata. Pozostajemy w ten sposób w gronie Oficjalnych Sponsorów Wisły Kraków, a nasz logotyp nadal będzie widoczny na strojach piłkarzy, konkretnie na spodenkach. Nasza współpraca trwa od 2017 roku i pomimo problemów, które przez ten czas dotykały Białą Gwiazdę jeszcze mocniej koncentrowaliśmy się na tej kooperacji, sponsorując nie tylko sekcję piłkarską, ale także esportową oraz Blind Footballu. Nadal chcemy prężnie działać i zwiększać swoje zaangażowanie, dlatego mogę zdradzić, że odczują to także kibice, na których czekać będzie wiele atrakcji. Życzymy klubowi samych sukcesów i cieszymy się, że nadal będziemy mogli podążać w jednym kierunku” – powiedział Prezes LV BET Zakłady Bukmacherskie, Rafał Wójtowicz.
Warto zaznaczyć, że umowa, którą związały się strony nie będzie się sprowadzać wyłącznie do umiejscowienia logo firmy na sprzęcie piłkarskim zawodników, ale obejmować będzie także wiele różnego rodzaju wspólnych działań, na co zwróciła uwagę Monika Płaczkowska, Manager Generalny do spraw Sponsoringu i Marketingu LV BET: – „Celem naszej współpracy nie jest tylko umieszczenie logotypu na koszulkach czy spodenkach. Najważniejsze jest to, w jaki sposób angażujemy się w umowy sponsorskie, bo nie koncentrujemy się tylko i wyłącznie na pierwszym zespole, ale stale poszukujemy innych możliwości kooperacji. Jesteśmy zawsze otwarci na różne formy aktywizacji umów sponsoringowych oraz poszerzania form naszej aktywności. Przy zawieraniu tak długich kontraktów trzeba podejmować działania długofalowe i my to właśnie robimy. Już od pewnego czasu nasza uwaga mocno koncentrowała się na wydarzeniach związanych z Blind Footballem, natomiast obecnie współpracujemy również z sekcją e-sportu, gdyż jest to bardzo ważny element naszej działalności”