ŁKS i forBET razem także w Ekstraklasie
Łódzki Klub Sportowy i forBET zakłady bukmacherskie grają dalej razem.
Beniaminek, który szturmem podbił zaplecze Ekstraklasy, będzie mógł nadal liczyć na wsparcie swojego dotychczasowego sponsora głównego. Łodzianie awansowali na najwyższy szczebel rozgrywkowy – odbudowując klub praktycznie od zera, zaczynając od IV ligi.
– „Po siedmiu latach wracamy na najwyższy szczebel rozgrywkowy w naszym kraju. Firma forBET jest z nami niemal od początku drogi na miejsce, w którym znajdujemy się obecnie. Nowa umowa to kolejny etap naszej długoletniej współpracy, w której doskonale odnajdują się kibice, aktywnie korzystając z przedmeczowych stref kibica czy akcji marketingowych skierowanych bezpośrednio do nich. Cieszymy się, że współpraca z forBET-em trwać będzie w kolejnym, jakże ważnym sezonie dla naszego klubu. Wypracowane zaufanie pozwoliło nam na bardzo szybką decyzję o przedłużeniu umowy” – powiedział Tomasz Salski, prezes Łódzkiego Klubu Sportowego.
forBET jest sponsorem Łódzkiego Klubu Sportowego od 2016 roku. Z każdym sezonem i awansem ŁKS na wyższy szczebel rozgrywkowy zakres współpracy był poszerzany. Tak będzie także w sezonie 2019/2020 i kolejnym.
– „Kontynuujemy naszą współpracę z ŁKS-em będąc niezmiernie zadowolonymi ze sportowych sukcesów i rozwoju klubu. Łodzianie udowodnili, że tak zasłużony klub z bogatą i piękną historią w Ekstraklasie znajduje się już od dawna. Do tej pory był to aspekt przede wszystkim organizacyjny. Jesteśmy razem już od czasów trzeciej ligi, a dziś klub jest już także na najwyższym szczeblu rozgrywkowym także sportowo i nie mam żadnych wątpliwości, iż to tak naprawdę dopiero początek ekscytującej drogi powrotu na zasłużone miejsce. My wierzymy bardzo mocno w kolejne sukcesy ŁKS-u. Z tego też powodu nasza umowa zawiera zarówno stałą kwotę wynagrodzenia, jak i premię za określone wyniki sportowe, w tym za awans do czołowej ósemki Ekstraklasy. Jesteśmy jednak przekonani, że ambicje w klubie są zdecydowanie większe i w umowie przewidzieliśmy premie także za grę w fazie grupowej Ligi Mistrzów” – powiedział Paweł Majewski, dyrektor ds. marketingu forBET.
Logotyp marki forBET oczywiście wciąż znajdować będzie się w centralnym miejscu na przodzie koszulki meczowej ŁKS-u Łódź, a także na stadionie łódzkiego klubu. Umowa została podpisana na dwa lata.